اجرای طرح «نغمه‌های قرآن» در اصفهان
کد خبر: 1392040
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۶

اجرای طرح «نغمه‌های قرآن» در اصفهان

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: به‌همت مؤسسه نورالانوار اصفهان، طرح «نغمه‌های قرآن» ویژه قاریان قرآن در این استان اجرا می‌شود.

اکرم جمشیدیان، مدیرمسئول مؤسسه نورالانوار اصفهان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، در رابطه با اجرای این طرح آموزشی، گفت: به‌همت مؤسسه نورالانوار اصفهان، طرح «نغمه‌های قرآن» ویژه قاریان قرآن در این استان اجرا می‌شود و کلاس‌های آموزشی این طرح، هر هفته روزهای پنجشنبه دایر است.

وی با اشاره به این که این طرح با حضور منتخبین قرآن استان اصفهان برگزار می‌شود، اظهار کرد: دوره جدید این کلاس‌ها از 17 فروردین‌ماه آغاز شده است و تقریباً یکسال است که این دوره‌های آموزشی تداوم دارد.

جمشیدیان عنوان کرد: در این طرح که با هدف شناسایی نوجوانان مستعد قرائت قرآن برگزار می شود، پس از شناسایی نوجوانان مستعد، دوره های آموزشی ویژه برای آنها برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: انس هرچه بیشتر اعضای جامعه با آیات قرآن از اهداف اجرای این طرح آموزشی است و شرکت‌کنندگان در این کلاس‌ها علاوه بر فراگیری نحوه صحیح تلاوت قرآن به تجوید مقدماتی آیات کلام وحی به‌صورت عملی تسلط می‌یابند.

مدیرمسئول مؤسسه نورالانوار اصفهان تصریح کرد: همچنین در این مؤسسه کلاس‌های قرائت و روخوانی در سطوح مختلف از روخوانی و روان‌خوانی، تجوید و صوت و لحن با حضور مربیان برجسته در حال اجرا و تدریس است.

captcha