روز قدس؛ برخاسته از عمق اعتقاد امام خمینی(ره) به آیه «انما المؤمنون اخوه»
کد خبر: 1432498
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۰

روز قدس؛ برخاسته از عمق اعتقاد امام خمینی(ره) به آیه «انما المؤمنون اخوه»

گروه سیاسی: روز قدس روز فریاد رهایی فلسطین از چنگال صهیونیست غارتگر و روز مقابله با مستکبرین و برخواسته از که برخاسته از عمق اعتقاد امام خمینی(ره) به آیه «انما المؤمنون اخوه» و اطمینان از سنت‌های دشمن‌شکن الهی است.

فخریه سیلاویان، کارشناس امور بانوان جمعیت بانوان اداره‌کل تبلیغات اسلامی خوزستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، گفت: روز قدس میراث گرانبهای بنیانگذار فقید انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) است که برخاسته از عمق اعتقاد ایشان به آیه «انما المؤمنون اخوه» و فریاد بلند «هیهات مناالذله» حضرت حسین بن علی(ع) و اطمینان از سنت‌های دشمن‌شکن الهی است.

وی گفت: جمعیت بانوان اداره‌کل تبلیغات اسلامی خوزستان در ایام اشک و خشم غزه و در آستانه روز جهانی قدس با تبری جستن از دشمنان دین و انسانیت و تجلیل از فداکاری و جان‌نثاری مقاومت فلسطین و اعلام همدردی با زنان و مادران داغدار غزه همگان را به شرکت در راهپیمایی کوبنده روز جهانی قدس دعوت می‌کند.

همچنین علیرضا عباسی، مسئول امور مساجد اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به آیه «ان تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم»(محمد،7) اظهار کرد: بار دیگر دست پلید رژیم نامشروع صهیونیستی به خون جوانان، زنان، کودکان و دانش‌آموزان ملتی آغشته شد که ماه‌هاست در محاصره مکر و ناجوانمردی قرار گرفته‌اند.

وی با بیان اینکه صدها شهید و مجروح بی‌گناه، قربانی تهاجم وحشیانه و ددمنشانه رژیمی شده‌اند که انسانیت مقابل آن شرمنده شده است، افزود: بدون شک موضوع روز قدس چالش بر سر محدوده یک سرزمین و یا حتی مظلومیت یک ملت نیست بلکه موضوع روز قدس درگیری اندیشه و اعتقاد پاک الهی از یک طرف و تفکر ظالمانه و جابرانه دنیاپرستان از سوی دیگر است و همین نکته مهم است که روز قدس را قداست می‌بخشد.

عباسی اظهار کرد: بی‌تردید سرنوشت رژیم جعلی و ضدانسانی صهیونیستی چیزی جز اضمحلال و نابودی نیست و همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند: «غده‌ سرطانی اسرائیل را تنها از طریق همین مبارزات می‌توان ریشه‌کن ساخت».

به گفته مسئول امور مساجد اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، رابطین و مسئولین فرهنگی مساجد به عنوان افسران جنگ نرم و سکانداران جبهه فرهنگی در مساجد ضمن گرامیداشت این روز تاریخی و عظیم، هم‌دوش دیگر مردم آزاده، امت اسلامی و ملت آزاده و مسلمان ایران اسلامی در راهپیمایی روز قدس شرکت کرده و ندای مظلومیت حق‌طلبی و آزادی‌خواهی و رهایی قدس شریف را از چنگال صهیونیسم غاصب و جنایتکار جهانی سر خواهیم داد.

captcha