اکران فیلم «محمدرسول الله(ص)» با تخفیف ۵۰ درصد ویژه مساجد اهواز
کد خبر: 3360446
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۱

اکران فیلم «محمدرسول الله(ص)» با تخفیف ۵۰ درصد ویژه مساجد اهواز

گروه اجتماعی: مسئول امور مساجد اداره‌کل تبلیغات اسلامی خوزستان از تخفیف ۵۰ درصدی اکران فیلم «محمدرسول الله(ص)» ویژه مساجد اهواز خبر داد.

علیرضا عباسی، مسئول امور مساجد اداره‌کل تبلیغات اسلامی خوزستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان با اعلام این خبر گفت: با توجه به اینکه یک فیلم ارزشی با موضوع پیامبر اعظم(ص) در سطح کشور اکران شده است، تدبیری اتخاذ شد تا مساجد از این فیلم ارزشی بهره‌مند شوند.

وی اظهار کرد: بر این اساس و با هماهنگی انجام شده با مدیریت بخش سینماها در حوزه هنری استان، مساجد اهواز می‌توانند درخواست خود را به همراه اعلام تعداد نفرات اعم از نیروهای مسجد و نمازگزاران به امور مساجد اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان مکاتبه کنند.

عباسی ادامه داد:​ امور مساجد نیز حواله ویژه مساجد با تخفیف 50 درصد را به آنها تقدیم می‌کند. سینمایی که در حال حاضر مساجد اهواز می‌توانند برای مشاهده فیلم «محمدرسول الله(ص)» به آن مراجعه کنند سینما اکسین است. مساجدی که تعداد نفرات بالایی داشته باشند از طریق هماهنگی با سینما اکسین می‌توان یک سانس ویژه به آنها اختصاص داد.

وی خاطرنشان کرد: لازم به ذکر است مساجد از تمامی سانس‌ها به جز عصر پنج‌شنبه و جمعه که ویژه خانواده‌ها در نظر گرفته شده می‌توانند استفاده کنند.

captcha