۱۳آبان روز تحقق آرمان‌ها و اهداف امام خمینی(ره) بود
کد خبر: 3443393
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۱
سالک:

۱۳آبان روز تحقق آرمان‌ها و اهداف امام خمینی(ره) بود

گروه سیاسی: منتخب مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: مهمترین دستاورد ۱۳ آبان روز تحقق آرمان‌ها و اهداف امام خمینی(ره) بود که فرمودند «آمریکا شیطان بزرگ» است.

حجت‌الاسلام والمسلمین احمد سالک، منتخب مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اصفهان، با بیان اینکه امام خمینی(ره) فرمودند که «تمام مشکلات و معضلات» زیر سر آمریکا است، اظهارکرد: امروزه بعد از 37 سال جنایت‌ها و خیانت‌های آمریکا بیشتر روشن می‌شود و مردم نیز بهتر به عمق جنایات‌ آمریکا پی می‌برند.
وی با بیان اینکه بسیاری از آیات الهی برائت از مشرکین و دوری از اهداف شیطان را بیان می‌کند، افزود: قرآن در مقابله با شیطان صفتان در سراسر جهان یک دکترین و استراتژی دقیقی دارد که با کلید واژه‌های مختلف مطرح شده است.
منتخب مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: قرآن، حقیقت چهره حق و باطل را معرفی و به نبرد بین آن‌ها اشاره کرده و در نهایت وعده داده که حق پیروز است.
سالک با بیان اینکه استکبار ستیزی ما مبتنی بر مبانی ارزشی، دینی و اخلاقی است، گفت: استکبار و جهان خواران بی فرهنگ مانع کمال انسان ها در دنیا هستند.
وی با بیان اینکه 13آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است و این رویکرد از سیاست و اصول قانونی نظام جمهوری اسلامی است، گفت: آمریکا امروزه مورد تنفرکشورهای جهان است.
وی با بیان اینکه مهمترین دستاورد 13 آبان‌ماه تحقق آرمان‌ها و اهداف امام خمینی(ره) بود که فرمودند «آمریکا شیطان بزرگ است»، تصریح کرد: ملت ایران این دستاورد مهم را همچنان حفظ کرده‌اند و هنوز از این سیاست کوتاه نیامده‌اند.

captcha