برگزیدگان مسابقات هفته قرآن و عترت در زاهدان تجلیل شدند
کد خبر: 3470480
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۸

برگزیدگان مسابقات هفته قرآن و عترت در زاهدان تجلیل شدند

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: برگزیدگان مسابقات هفته قرآن و عترت استان، صبح امروز، سه‌شنبه 6 بهمن‌ماه با دریافت جوایزی در تالار اشراق زاهدان مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفتند.

حسین مسگرانی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سیستان و بلوچستان گفت: برگزیدگان مسابقات هفته قرآن و عترت استان، صبح امروز، سه‌شنبه 6 بهمن‌ماه با دریافت جوایزی مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفتند.
وی با بیان اینکه در این مراسم 60 نفر تجلیل شدند، افزود: تجلیل‌شدگان، نفرات برتر مسابقات قرآنی هستند که دی‌ماه امسال در رشته‌های اذان، قرائت ( ترتیل و تحقیق) و تفسیر قرآن کریم در سطح استان برگزار شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان بیان کرد: در مسابقات قرآنی امسال که در دو مرحله شهرستانی و استانی برگزار شد، یک‌هزار و 600 نفر اعم از بانوان و برادران، در کلیه مقاطع سنی 9 سال به بالا، شرکت داشتند.
مسگرانی اظهار کرد: هدف از برگزاری این مسابقات، اشاعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی، فراهم آوردن زمینه رقابتی سالم، ایجاد فضای معنوی در سطح جامعه و همچنین شناسایی و کشف استعدادهای قرآنی بوده است.

captcha