برگزاری اختتامیه کلاس آیات و احادیث نوگلان سه‌ساله قرآنی در خدابنده
کد خبر: 3480993
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۵

برگزاری اختتامیه کلاس آیات و احادیث نوگلان سه‌ساله قرآنی در خدابنده

گروه فعالیت‌های قرآنی:‌ مدیر جامعة‌القرآن واحد خواهران خدابنده گفت: جشن اختتامیه کلاس آیات و احادیث نوگلان سه ساله قرآنی در شعبه مرکزی جامعة‌القرآن خدابنده برگزار شد.

لیلا محمدی، مدیر جامعة‌القرآن واحد خواهران خدابنده، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از زنجان، اظهار کرد: جشن اختتامیه کلاس آیات و احادیث 17 نفر از نوگلان سه ساله قرآنی عصر دیروز، پانزدهم اسفند، در شعبه مرکزی جامعة‌القرآن خدابنده برگزار شد.

وی با بیان اینکه هدف از حضور خردسالان در این کلاس‌ها ایجاد زمینه آشنایی با قرآن است، تصریح کرد:‌ معرفی آیات و احادیث بخشی از کلاس را به خود اختصاص داده و بیشتر اوقات خردسالان به بازی‌های کودکانه سپری می‌شود.

محمدی با تاکید بر اینکه آموزش قرآن به خردسالان باید همراه با بازی و زبان کودکانه باشد، گفت: از هرگونه اجبار در آموزش به خردسالان باید پرهیز شود و باید از مشارکت فعال خود آنها در امر آموزش بهره گرفت تا شاهد تاثیر هر چه بیشتر مطالب آموزشی در این سن باشیم.

مدیر جامعة‌القرآن واحد خواهران خدابنده با بیان اینکه در حال حاضر 50 خردسال در کلاس‌های حفظ آیات و احادیث این مؤسسه حضور دارند، تصریح کرد: پس از اتمام موفق این کلاس‌ها در یک دوره سه ماهه، خردسالان وارد دوره حفظ موضوعی قرآن به روش اشاره می‌شوند.

captcha