برگزاری جلسات آموزش اخلاق و بیش از ۱۲۰۰ نوبت اقامه نماز جماعت در بوستان‌های مشهد
کد خبر: 3543934
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۶

برگزاری جلسات آموزش اخلاق و بیش از ۱۲۰۰ نوبت اقامه نماز جماعت در بوستان‌های مشهد

گروه اجتماعی: مسئول اداره مشارکت‌های اجتماعی شهرداری مشهد گفت: طی شش ماه اول سال جاری، یک هزار و ۲۷۳ نوبت نماز جماعت در بوستان‌های مشهد اقامه شد.

محمد جنگی، مسئول اداره مشارکت‌های اجتماعی شهرداری مشهد در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، اظهار کرد: با توجه به اهمیت نماز اول وقت و جماعت و ترویج این فرهنگ اصیل اسلامی در جامعه، معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد با مشارکت ستاد ائمه جماعات شهرداری، در شش ماه اول سال جاری یک هزار و ۲۷۳ نوبت نماز جماعت را در بوستان‌های سطح شهر برپا کرده است.
وی افزود: این هزار و ۲۷۳ نوبت نماز جماعت در سه نوبت و در پارک‌ها و بوستان‌هایی نظیر کوهسنگی، پردیس، ملت، باغ ملی، حجاب، مطهر، رسالت، غنچه، رجا، شقایق، نصرت، آفتاب، وفا، خورشید و ... برگزار شده است که شهروندانی که هنگام اذان مغرب در بوستان‌ها حضور داشتند در اقامه نماز جماعت نیز شرکت کردند.
جنگی به برگزاری جلسات آموزش اخلاق در بوستان‌های مشهد اشاره کرد و گفت: در کنار برگزاری نماز اول وقت جماعت در بوستان‌ها و پارک‌های سطح شهر، 134 جلسه آموزش اخلاق نیز توسط روحانیان برای حاضران تشکیل شده است.
مسئول اداره مشارکت‌های اجتماعی شهرداری مشهد ابراز کرد: اقامه نماز جماعت به ویژه در ایام تابستان که شهروندان به صورت خانوادگی در بوستان‌ها حضور دارند، به صورت پررنگ‌تری انجام شده است، علاوه براین اقامه نماز جماعت در بوستان‌ها راه موثری برای انتقال آموزه‌های مذهبی و فرهنگی است که خوشبختانه با استقبال خوب شهروندان در این خصوص روبه‌رو شدیم.
captcha