پایان پانزدهمین جشنواره قرآنی دانشگاه علوم و معارف/ برگزیدگان امشب تجلیل می‌شوند
کد خبر: 3598068
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۱

پایان پانزدهمین جشنواره قرآنی دانشگاه علوم و معارف/ برگزیدگان امشب تجلیل می‌شوند

گروه مسابقات: پانزدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم شب گذشته در بخش رقابتی به کار خود پایان داد و امشب نیز مراسم اختتامیه آن به منظور تجلیل از نفرات برگزیده برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، رقابت‌های پانزدهمین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم، در بخش آقایان روز گذشته 19 اردیبهشت‌ماه پایان یافت و مراسم اختتامیه این مسابقات نیز امروز 20 اردیبهشت‌ماه بعد از نماز مغرب و عشاء و با تجلیل از نفرات برتر  برگزار می‌شود تا به این ترتیب این دوره از جشنواره به کار خود پایان دهد.
بر همین اساس این دوره از مسابقات از روز 16 اردیبهشت‌ماه در شهر قم و با برگزاری رقابت‌ها در بخش بانوان آغاز شد و در ادامه آن نیز رقابت‌های بخش آقایان طی روزهای 18 و 19 اردیبهشت‌ماه برگزار شد.
در این دوره از مسابقات و در مرحله نهایی نزدیک به 160 نفر حضور داشتند که از بین 360 شرکت‌کننده را‌ه‌یافته به مرحله کشوری انتخاب شده بودند.
این مسابقات در بخش دانشجویان در رشته‌های حفظ پنج جزء، حفظ ۱۰ جزء، ‌حفظ ۲۰ جزء، حفظ کل،‌ قرائت تحقیق و قرائت ترتیل قرآن کریم برگزار شد. در بخش اساتید نیز شاهد برگزاری رقابت‌ها در رشته‌های حفظ کل، قرائت تحقیق و قرائت ترتیل بودیم. 
در این دوره از مسابقات نفرات برگزیده که شامل یک نفر در بخش آقایان و یک نفر در بخش بانوان خواهد بود، به جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان راه خواهند یافت. 
captcha