پروانه نوروزی الگویی برای همه
کد خبر: 3613895
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۱

پروانه نوروزی الگویی برای همه

گروه فرهنگی: جانشین فرمانده سپاه انصار‌الحسین(ع) استان همدان عنوان کرد: پروانه نورورزی، در شهادت این سردار والا مقام هویت می‌یابد و می‌توان امروزه ایشان را به عنوان یک اسطوره و الگوی نمونه برای همگان معرفی کرد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از همدان، سردار مظاهر مجیدی جانشین فرمانده سپاه انصار‌الحسین(ع) استان همدان، پنجشنبه 8 تیر ماه، در آیین نکوداشت اسوه صبر و انتظار، همسر شهید حاج حسین همدانی اظهار کرد: این مراسم به پاس احترام، زحمات و همراهی 40 ساله همسر گرانقدر یک مجاهد و مبارز بزرگ راه اسلام و انقلاب و انسانی که هیچ‌گاه حضور در این وادی پر خطر او را ادامه مسیر بازنداشت، برگزار شده است.

 

وی افزود: اگر همسر شهید حاج حسین همدانی، در کنار این مجاهد و رزمنده والا و بزرگ‌مرد سختی‌ها در خط انقلاب نبود بی شک هیچ گاه ایشان نمی توانست این راه پر پیچ و خم را بپیماید.

مجیدی اضافه کرد: سهم پروانه نورورزی، در شهادت این سردار والا مقام هویت می‌یابد و می‌توان امروزه از ایشان به عنوان یک اسطوره و الگوی نمونه برای همگان معرفی کرد، اگر ایشان در سختی‌های انقلاب و عملیات مستشاری در کنار سردار همدانی نبودندحتما این شهید آنگونه که باید نمی‌توانست رسالت خود را به انجام رساند.

جانشین فرمانده سپاه انصار‌الحسین(ع) استان همدان عنوان کرد: این خواهر گرانقدر علاوه بر کمک به همسر خود، در مقاطع مختلف زندگی در تربیت فرزندان خود نیز بسیار کوشا بوده اند، حال در این راستا کتاب «خداحافظ سالار» با بیان زوایای پنهان این شهید از زبان همسر ایشان به رشته تحریر در آمده است.

وی گفت: حضور پروانه نوروزی در کنار همسر خود در دو موقعیت مختلف شامل ایران آن هم با امنیتی صد درصد و سوریه با مشکلات و عملیات جنگی متعدد یکی از بخش‌های مهم این کتاب است نباید فراموش کرد که امنیت امروز ایران مدیون شجاعت‌ها و دلاوری‌های خانواده‌های شهدا و رزمندگان انقلاب و اسلام است.

 

captcha