جان‌باختن کودک چهار ساله بر اثر ریزش آوار در ایرانشهر
کد خبر: 3618902
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۵

جان‌باختن کودک چهار ساله بر اثر ریزش آوار در ایرانشهر

گروه اجتماعی: بر اثر وقوع سیل روز گذشته و ریزش آوار ناشی از بارندگی شدید، یک دختربچه 4 ساله ایرانشهری صبح امروز جان خود را از دست داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سیستان وبلوچستان، به‌نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، بر اثر وقوع سیل روز گذشته و ریزش آوار ناشی از بارندگی شدید، یک دختربچه 4 ساله ایرانشهری صبح امروز جان خود را از دست داد.
محمود رضا ناصح، مدیر مرکز فوریت‌های پزشکی دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر در این خصوص، بیان کرد: ریزش آوار یک واحد مسکونی در خیابان نور شمالی شهر ایرانشهر، منجر به فوت یک کودک چهار ساله به نام یگانه لگزایی و زخمی شدن سه نفر شد.
وی ادامه داد: پدر، مادر و خواهر این کودک براثر ریزش خانه خشت و گلی مجروح شدند که توسط امدادگران و مردم محل، مجروحان این حادثه به بیمارستان خاتم الانبیا(ص) ایرانشهر منتقل شدند.
مدیر مرکز فوریت‌های پزشکی دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر ضمن تسلیت جان‌باختن این دختربچه چهار ساله، ادامه داد: بحمدالله حال سایر مصدومان این حادثه رضایت بخش است.
بنا به اعلام کارشناسان هواشناسی استان سیستان و بلوچستان، میزان بارش‌ها در ایرانشهر 50 میلی متر و در مهرستان هفت میلی متر گزارش شده است.
captcha