هم‌اندیشی فارغ‌التحصیلان مرکز تخصصی مهدویت حوزه
کد خبر: 3654895
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۱

هم‌اندیشی فارغ‌التحصیلان مرکز تخصصی مهدویت حوزه

گروه حوزه‌های علمیه: اولین هم‌اندیشی استادان و فارغ‌التحصیلان مرکز تخصصی مهدویت حوزه علمیه امشب 29 مهرماه در قم برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین رحیم کارگر، دبیر اجلاسیه استادان و فارغ‌التحصیلان مرکز تخصصی مهدویت در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) گفت: اولین هم‌اندیشی این مرکز با حضور حجج اسلام و المسلمین مجتبی کلباسی و بهروزلک از استادان حوزه علمیه در این مرکز برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: موضوع این هم‌اندیشی، بررسی مطالعات راهبردی مهدویت و آینده‌پژوهی در این عرصه است و سخنرانی حجت‌الاسلام و المسلمین کلباسی با محوریت مهدویت از منظر آیات قرآن است.
کارگر بیان کرد: مرکز تاکنون در عرصه تولید علم و تربیت دانش‌پژوه و متخصص مهدویت تلاش کرده اما بنا بر ضرورت‌های جدید جامعه و آسیب‌هایی متوجه تفکر مهدویت و حتی نیازهای امنیتی، سیاسی، اجتماعی و چالش‌های صورت گرفته در سالیان اخیر این گردهمایی با هدف تدوین نگاه جامع‌نگرانه به مباحث مهدویت و مطالعات راهبردی در این زمینه برپا خواهد شد.
وی افزود: این نشست امشب 29 مهرماه بعد از نماز مغرب و عشاء در مرکز تخصصی مهدویت حوزه علمیه قم در خیابان صفائیه برگزار خواهد شد.
captcha