آغاز مرحله منطقه‌ای سی و هفتمین مسابقات قرآن نزاجا
کد خبر: 3655207
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۶

آغاز مرحله منطقه‌ای سی و هفتمین مسابقات قرآن نزاجا

گروه مسابقات: مرحله منطقه‌ای سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن کارکنان پایور و وظیفه نیروی زمینی از امروز، 29 مهرماه آغاز شد.

محمدرضا کشتگر، مسئول دارالقرآن الکریم نیروی زمینی ارتش در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، ضمن بیان این مطلب گفت: مرحله منطقه‌ای سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم کارکنان پایور و وظیفه نیروی زمینی به صورت همزمان در دو منطقه از امروز، 29مهرماه آغاز به کار کرد.
آغاز مرحله منطقه‌ای سی و هفتمین مسابقات قرآن نزاجا
وی عنوان کرد: این مسابقات با حضور متسابقان منطقه شرق و شمال‌شرق به میزبانی گرگان توسط تیپ 230 گرگان، قرارگاه عملیاتی لشکر 30 گرگان و منطقه غرب و جنوب غرب به میزبانی هوانیروز کرمانشاه در حال برگزاری است.
کشتگر با اشاره به رشته‌های این دوره از مسابقات، بیان کرد: این مسابقات در رشته‌های قرائت تحقیق و قرائت، حفظ کل و اجزاء 3، 5، 10، 15، 20 و 25 و مفاهیم در دو سطح یک و دو برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه رقابت‌های فوق در رشته حفظ و مفاهیم امروز، 29 مهرماه در حال انجام است، عنوان کرد:  همچنین رقابت در رشته قرائت تحقیق و ترتیل فردا، 30 مهرماه انجام می‌شود.
کشتگر با اشاره به نوآوری‌های این دوره از مسابقات بیان کرد: برای نخستین بار است که رقابت در رشته حفظ سه جزء تا مرحله نهایی آجا راه پیدا می‌کنند که این امر بخاطر توجه ویژه سازمان عقیدتی ـ سیاسی به امر حفظ و تشویق حافظان است.
آغاز مرحله منطقه‌ای سی و هفتمین مسابقات قرآن نزاجا
مسئول دارالقرآن الکریم نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: برپایی کارگاه آموزشی ویژه حافظان از دیگر نوآوری‌های این دوره از مسابقات است، همچنین طی فرآیند برپایی مسابقات شاهد حضور استاد راهنما در سالن‌های رقابت‌ها خواهیم بود.
وی ادامه داد: همچنین به صورت همزمان دو تیم داوری ترکیبی از داوران قرآن کشوری و بازنشسته و پیشکسوت و شاغل ارتش این مسابقات را قضاوت و داوری می‌کنند.
کشتگر بیان کرد: این رقابت‌ها بعداز ظهر فردا،  30 مهرماه به پایان می‌رسد و آیین اختتامیه آن در مرحله منطقه‌ای نیز دوشنبه، اول آبان‌ماه برگزار می‌شود.
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۲:۵۵
0
0
برپایی مسابقات باعث شناخت ظرفیت‌های قرآن آموزان می‌شود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۲:۵۶
0
0
برپایی مسابقات قرآنی توسعه یابد پیامدهای مثبتی خواهد داشت
captcha