رقابت قرآنی جامعه کار و تلاش به ایستگاه پایانی رسید
کد خبر: 3671819
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۹

رقابت قرآنی جامعه کار و تلاش به ایستگاه پایانی رسید

آئین اختتامیه دوازدهمین دوره مسابقات حفظ ، قرائت و مفاهیم قرآنی ویژه جامعه کار و تلاش کشور که در البرز برگزار شد، پس از گذشت سه روز به ایستگاه پایانی رسید.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) شبستان نوشت: این که باید دست کارگر را بوسید جمله مختص به وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی در آئین اختتامیه دوازدهمین دوره مسابقات حفظ، قرائت و مفاهیم قرآن کریم کشوری در استان البرز نیست.

 قدر مسلم، تعالیم دینی و ایمانی اسلام بارها و بارها بر حق کار و کارگر تاکید ویژه داشته است و این بار جمعی از کارگران کشوری با حضور در مسابقات قرآنی در استان البرز گرد هم آمدند تا نشان دهند که معنویت سرفصل مهمی از کار و تلاش است.

 سه روز تلاش و رقابت فرصت قابل تأملی بود برای هر یک از این قاریان قرآنی که در فرآیند زمانی قابلیت های فردی خود را در شاخه های مشخص شده مسابقات عرضه کنند.

 uصر روز گذشته 20 آذر، وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی با حضور در این آئین گفت: یکی از بسترهای کارآمد در بحث محدود شدن فقر مطلق حرکت در مسیر آموزه های قرآنی است.

 از دیگر محورهای گفتمانی این وزیر دولت این بود که زندگی قرآنی علاوه بر تاثیرات فردی بر کار و تلاش نیز اثر فراوانی دارد.

 و اما؛ عزیز اکبریان، نماینده مردم استان البرز در مجلس شورای اسلامی با قدردانی از حضور استاندار در آئین افتتاحیه هم چنین آئین اختتامیه این دوره از مسابقات از وی به عنوان یک مدیر دلسوز قرآنی یاد کرد و گفت: حضور استاندار و دلسوزی وی در بحث برپایی این آئین نشان دهنده مدیریت با اخلاق و دلسوزانه است.

 اکبریان با بیان اهمیت پرداختن به های قرآنی طی این آئین عنوان کرد: قرآن کشتی نجات است و با توجه به توصیه های آن می توانیم از زندگی روزمره امروز نجات پیدا کنیم.

 براساس این گزارش، ۱۵۰ نفر از فعالان جامعه کار و تلاش با حضور در این دوره از مسابقات قرآنی به رقابت پرداختند. 

captcha