تهران؛ میزبان مرحله کشوری مسابقات قرآن قوه قضائیه
کد خبر: 3671866
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۸

تهران؛ میزبان مرحله کشوری مسابقات قرآن قوه قضائیه

گروه فعالیت‌های قرآنی: مرحله کشوری پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم قوه قضائیه به میزبانی شهر تهران برگزار می‌شود.

تهران؛ میزبان مرحله کشوری مسابقات قرآن قوه قضائیه

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، مرحله منطقه‌ای پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم قوه قضائیه از ۱۸ آبان‌ماه تا ۲۵ آذرماه سال جاری به میزبانی استان‌های همدان، قزوین، خراسان شمالی، خراسان جنوبی و کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
همچنین، تعداد شرکت کنندگان در پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم در مرحله شهرستانی هشت هزار نفر بود که چهار هزار نفر آنان به مرحله استانی و حدود هزار و سیصد نفر نیز به مرحله منطقه‌ای راه یافتند و حدود ۲۰۰ نفر از برگزیدگان مرحله منطقه ای به مرحله کشوری راه خواهند یافت.
پس از پایان برگزاری مرحله منطقه‌ای پنجمین دوره مسابقات قرآن قوه قضائیه و بنابر اعلام معاونت فرهنگ دینی و سازمانی معاونت فرهنگی قوه قضاییه، شهر تهران به عنوان میزبان مرحله کشوری این دوره از مسابقات انتخاب شده است.
همچنین، مرحله کشوری پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم قوه قضائیه نیز طی زمستان سال جاری برگزار خواهد شد که زمان و مکان دقیق برگزاری این مسابقات نیز به زودی اطلاع‌رسانی خواهد شد.
یادآور می‌شود، پس از برگزاری مرحله منطقه‌ای مسابقات از هر منطقه تعداد ۴۰ نفر به مرحله کشوری مسابقات قوه قضائیه راه پیدا کرده‌اند که در نهایت تعداد بیش از دویست نفر در مرحله کشوری در رشته‌های مختلف با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

captcha