ولایت‌مداری؛ ویژگی مشترک شهدا/این ویژگی سرلوحه کار مسئولان باشد
کد خبر: 3671990
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۰
مهدیان‌نسب مطرح کرد:

ولایت‌مداری؛ ویژگی مشترک شهدا/این ویژگی سرلوحه کار مسئولان باشد

گروه اجتماعی: فرمانده انتظامی لرستان با تاکید بر این‌که ولایت‌مداری به‌عنوان ویژگی مشترک شهدا باید سرلوحه کار مسئولان باشد، اظهارکرد: وظیفه نیروی انتظامی به‌عنوان مجری تامین نظم و امنیت سرکشی و دیدار، تکریم و دلجویی از خانواده‌های شهدا است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، محمد مهدیان‌نسب، فرمانده انتظامی استان لرستان در اولین سفر کاری خود به شهرستان پلدختر در روز دوشنبه، 20 آذرماه با خانواده‌های شهدای نیروی انتظامی در پلدخترعزت‌الله محمودوند، ولی‌الله دالوند، داریوش محمودوند، عیدی پیوند چراغی و شیر حسین میرپور دیدار کرد.
مهدیان‌نسب در دیدار با پنج خانواده شهدای نیروی انتظامی در این شهرستان با تاکید بر این‌که تکریم خانواده‌های شهدا یک وظیفه همگانی است، گفت: خانواده شهدا ارزش‌های ماندگار و سمبل ایثار و اسوه صبر هستند و حق بزرگی به گردن همه مردم به‌ویژه نیروی انتظامی دارند.
وی بیان کرد: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب بارها اعلام نموده‌اند که زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا یک امر پسندیده و ارزشمند است، ضرورت دارد در راستای زنده‌نگه داشتن یاد و خاطره شهدا اقدامات لازم انجام گیرد.
فرمانده انتظامی لرستان تاکید کرد: وظیفه نیروی انتظامی به‌عنوان مجری تامین نظم و امنیت سرکشی و دیدار، تکریم و دلجویی از خانواده‌های شهدا است.
مهدیان‌نسب با تاکید بر این‌که ولایت‌مداری به‌عنوان ویژگی مشترک شهدا باید سرلوحه کار مسئولان باشد، عنوان کرد: شهدا از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند که حضور ما هم در کنار آنها در روحیه خدمت‌رسانی به مردم تاثیر فراوانی دارد و ما از این فرصت به‌عنوان یک فرصت و نعمت استفاده می‌کنیم.
فرمانده انتظامی لرستان با تاکید بر این‌که خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان سرمایه‌های ارزشمند معنوی هستند، ادامه داد: خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان مروجان عینی در گسترش فرهنگ ایثار و شهادت و ارزش‌ها هستند کمااینکه امنیت امروز کشور مرهون خون شهدا و ایثارگران است زیرا هرچه داریم از برکت خون آنان است.
در این دیدارها خانواده‌های شهدا از حضور فرمانده‌هان انتظامی لرستان و پلدختر و توجهی که به خانواده‌های شهدا دارند، قدردانی کردند.
در پایان با اهدای لوح و هدایایی از صبر و استقامت خانواده‌های شهدای نیروی انتظامی شهرستان پلدختر، عزت‌الهی محمودوند، ولی‌الله دالوند، داریوش محمودوند، عیدی پیوند چراغی و شیر حسین میرپور تجلیل و قدردانی به‌عمل آمد.

captcha