هفته قرآن و عترت چهارمحال و بختیاری به پایان راه رسید
کد خبر: 3693247
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۹

هفته قرآن و عترت چهارمحال و بختیاری به پایان راه رسید

هفته قرآن و عترت چهارمحال و بختیاری به پایان راه رسید گروه فعالیت‌های قرآنی - هفته قرآن و عترت چهارمحال و بختیاری صبح امروز با تجلیل از 200 نفر از شرکت‌کنندگان در جشنواره این هفته به پایان رسید.

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، جواد کارگران، مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ظهر امروز 30 بهمن‌ماه در آیین اختتامیه هفته قرآن و عترت چهارمحال و بختیاری که در سالن غدیر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد، با اشاره به اینکه این هفته برای نخستین بار در استان برگزار شد گفت: فراخوان شرکت در جشنواره قرآن و عترت مهرماه ارسال شد و سایتی برای این جشنواره ایجاد شد.
وی با بیان اینکه این هفته از 24 بهمن آغاز و تا 30 بهمن ادامه داشت اظهار کرد: 35 دستگاه اجرایی و فرهنگی برای بهتر برگزار شدن این هفته با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همکاری کردند.
کارگران با تأکید بر اینکه مهلت ارسال آثار تا 15 بهمن تمدید شد افزود: 720 اثر برای شرکت در جشنواره به دبیرخانه ارسال شد.
مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هدف از برگزاری هفته قرآن و عترت در چهارمحال و بختیاری راجریان سازی قرآن در استان دانست و تصریح کرد: شناسایی استعدادهای هنری و قرآنی و استفاده از زبان هنر برای ترویج قرآن از دیگر اهداف این هفته است.
وی برگزاری هفته قرآن و عترت را یکی از برنامه‌های فرهنگی و هنری وزارت فرهنگ و ارشاد برشمرد و عنوان کرد: این هفته زمان مناسبی برای استفاده از ظرفیت فرهنگ و هنر است.
کارگران به راه‌اندازی پایگاه اطلاع‌رسانی قرآن و عترت استان خبر داد و گفت: بیش از 16 هزار نفر از این سایت بازدید کردند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه برگزاری محافل انس با قرآن در شهرستان‌های استان، برگزاری مسابقات کتاب‌خوانی قرآن، برگزاری کارگاه نقاشی قرآنی کودکان و نوجوانان و برگزاری کارگاه خبرنویسی قرآنی از جمله برنامه‌های برگزار شده در این هفته است و خاطرنشان کرد: برگزاری جشنواره قرآن و عترت یکی دیگر از برنامه‌ها است که در پایان جلسه از 200 برگزیده این جشنواره تجلیل می‌شود.

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمدصالح بیگدلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۵:۵۳
0
0
چرا اسم‌دخترما جز اسامی نبوده وقتی داور ان چنان تعریف کرد و هیچ اشکالی ازایشون نگرفتن
محمدصالح بیگدلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۵:۵۶
0
0
من تاالن منتظر دریافت پیامک یا تماس بودم ولی الان متوجه شدم ک اختتامیه هم برگزارشده وتمام...واقعا که با قران هم آره.....اخه چطور ممکنه درروز مسابقه از دخترم ک همش۸سالسه با ردیف بالاترازخودش قیاسش کردین واون هم‌تازه هیچ ایرادی نگرعتین وگفتن مثل عبدالباسط میخونن و کلی تشویق...پس چرا جز برندگان اعلام نشده...
captcha