دلایل کُندی روند ادغام اتحادیه‌های قرآنی/ اتحادیه مدغم کشوری سال آینده تشکیل می‌شود
کد خبر: 3693987
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۲

دلایل کُندی روند ادغام اتحادیه‌های قرآنی/ اتحادیه مدغم کشوری سال آینده تشکیل می‌شود

دبیر هیأت رسیدگی به امور مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت با بیان اینکه ممکن است برخی از ادغام دو اتحادیه قرآنی پشیمان شده باشند اما مسیری رفتیم که راه برگشتی ندارد، گفت: دو اتحادیه کشوری اوایل سال آینده ادغام می‌شوند.

به گزارش ایکنا؛ فارس نوشت: مهدی قره‌شیخلو دبیر هیأت رسیدگی به امور مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت با اشاره به روند ادغام دو اتحادیه قرآنی، اظهار داشت: بحث ادغام اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت و اتحادیه مؤسسات قرآنی مردمی چندین سال است که مطرح می‌شود اما امسال این پیگیری‌ها به بار نشست و فعالیت‌های خوبی عملیاتی شد.

وی با بیان اینکه در سال جاری اتحادیه‌های استانی با هم ادغام شدند، افزود: با توجه به نظر هیأت رسیدگی به امور مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت مقرر شد ابتدا اتحادیه‌های واحد استانی تشکیل شوند و پس از آن روند ادغام اتحادیه‌های کشوری انجام گیرد.

قره‌شیخلو با اشاره به اینکه هم‌اکنون روند ادغام اتحادیه‌های کشوری به کندی طی می‌شود، خاطر نشان کرد: اصل موضوع این است که همه باید پایبند به اجرای این امر باشند و تلاش کنیم به نفع قرآن حرکت کنیم اما اگر به فکر منافع شخصی باشیم، به طور حتم روند ادغام بیشتر از این‌ها عقب می‌افتد.

وی با بیان اینکه ادغام اتحادیه‌های قرآنی قطعا انجام می‌شود، گفت: ممکن است برخی از ادغام دو اتحادیه قرآنی پشیمان شده باشند، اما مسیری رفتیم که راه برگشتی ندارد و باید این روند طی شود، بر همین اساس ما نیز تلاش می‌‌کنیم تا بتوانیم ادغام اتحادیه‌های قرآنی را به درستی ادامه دهیم.

دبیر هیأت رسیدگی به امور موسسات فرهنگی قرآن و عترت با اشاره به زمان ادغام دو اتحادیه قرآنی، افزود: دوست داشتیم امسال تشکیل اتحادیه مدغم کشوری نیز نهایی شود اما با توجه به این روند ادغام دو اتحادیه کشوری به سال آینده موکول می‌شود.

قره‌شیخلو با بیان اینکه ما به عنوان دبیرخانه هیأت رسیدگی به امور مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت تلاش می‌کنیم سال آینده ادغام صورت گیرد، گفت: دبیرخانه با تدوین و نهایی کردن آیین‌نامه و همکاری در اجرا، ادغام دو اتحادیه قرآنی را اوایل سال آینده نهایی می‌کنیم.
انتهای پیام

captcha