واکنش‌‌های متفاوت به توئیت قرآنی هنرمند عربستانی
کد خبر: 3694302
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۳

واکنش‌‌های متفاوت به توئیت قرآنی هنرمند عربستانی

گروه بین‌الملل ـ توئیت ناصر قصبی، هنرپیشه عربستانی درباره اهمیت تلاوت قرآن برای بازیگران و هنرپیشگان، واکنش‌های متفاوتی را در شبکه اجتماعی توئیتر به همراه داشته است. 

واکنش‌ به توئیت هنرمند عربستانی در مورد قرائت قرآن
به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری alyaoum24.com؛ ناصر قصبی، هنرمند عربستانی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی توئیتر نوشت: «این قرآن چقدر شگفت‌انگیز است، هر کس که آن را درست بخواند، زبانش فصیح می‌شود».

وی افزود: «زمانی که دانشجو بودیم، یکی از استادان، ما را به تلاوت قرآن توصیه می‌کرد و معتقد بود که قرآن به ادای دقیق مخارج حروف کمک می‌کند و موجب فصاحت زبان می‌شود». 

توئیت این هنرمند عربستانی، واکنش مثبت و منفی برخی فعالان این حوزه را به همراه داشت، تا جایی که برخی تلاوت قرآن به منظور فصیح شدن زبان و خوش آواز شدن را اهانت به شأن قرآن دانستند، از سوی دیگر موافقان این دیدگاه، اظهارات قصبی را شایسته تقدیر دانسته و اعلام کردند: اگر همین نظر را یک هنرپیشه خارجی غیرمسلمان ارائه می‌داد، همه آن را تحسین می‌کردند. 

یادآور می‌شود، ناصر قصبی، هنرپشه عربستانی است که به تازگی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی توئیتر، بر اهمیت تلاوت قرآن برای هنرپیشگان تأکید کرده و آن را موجب تقویت صوت و فصاحت زبان دانسته بود. 
 
جواد پارسامهر

انتهای پیام
captcha