سردار کارگر: باز کردن روی شهدا در مراسم وداع جنبه تبلیغی ندارد
کد خبر: 3694348
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۷
گریز از صورت؛ پناه در معنا/ 2

سردار کارگر: باز کردن روی شهدا در مراسم وداع جنبه تبلیغی ندارد

گروه جهاد و حماسه ــ رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: باز کردن روی شهدا در مراسم‌های وداع، جنبه تبلیغی ندارد و اشکالی در این زمینه نمی‌بینم.

سردار کارگر: باز کردن روی شهدا در مراسم وداع جنبه تبلیغی ندارد

سردار بهمن کارگر، رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، با اشاره به باز کردن روی شهدا در مراسم‌های وداع، اظهار کرد: باز کردن روی شهدا به هنگام وداع بیشتر برای خانواده شهید است که برای بار آخر صورت شهیدشان را ببینند و خداحافظی کنند. خانواده‌ها دوست دارند و این را از ما خواسته‌اند که اجازه باز کردن روی شهیدشان را به آنها بدهیم و این کار به هیچ عنوان جنبه تبلیغاتی ندارد.

وی افزود: درباره شهدا کسی به دنبال کار تبلیغی نیست و همه به دنبال حال و هوا هستند. بنظرم نباید این برداشت شود که باز کردن روی شهدا در مراسم‌های وداع جنبه تبلیغاتی دارد. به نظر من این امر هیچ اشکالی ندارد و نباید از این موضوع برداشت‌های منفی داشته باشیم.

وی با اشاره به تدفین شهدای گمنام در مکان‌های عمومی، گفت: تدفین شهدای گمنام در مکان‌های عمومی براساس سیاست‌های خاصی صورت نمی‌گیرد و بیشتر در راستای انس گرفتن مردم با شهداست که پیکر مطهرشان را در مکان‌های عمومی قرار می‌دهیم.

سردار کارگر با اشاره به این موضوع که دفاع مقدس کشور را بیمه کرده است، گفت: ما به شهدا و مردم ایران می‌بالیم که همیشه پیروز میدان هستند؛ چراکه دفاع مقدس یک گوهر و گنجینه است.

انتهای پیام

 

captcha