بصیرت در اقدام از وظایف نیروی انتظامی است
کد خبر: 3694586
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۴
غلام‌زاده:

بصیرت در اقدام از وظایف نیروی انتظامی است

بصیرت در اقدام از وظایف نیروی انتظامی است گروه اجتماعی - فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: بصیر بودن نسبت به وظیفه یکی از مواردی است که نیروی انتظامی در حوزه‌های مختلف عقیدتی سیاسی و اطلاعات عملیات به دنبال آن است.

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، غلام عباس غلام‌زاده، فرمانده نیروی انتظامی استان، در دیدار فرمانده و معاونین انتظامی چهارمحال و بختیاری با نماینده ولی‌فقیه در استان، گفت: مجموعه نیروی انتظامی استان در مناسبت‌های مختلف ازجمله هفته نیروی انتظامی، اغتشاشات اخیر و دیگر موارد امنیتی اقدامات خوبی را داشته است.
فرمانده انتظامی استان اظهار کرد: در راستای تدابیر مقام معظم رهبری و عنایت ویژه‌ای که ایشان به نیروی انتظامی دارند، این مجموعه تلاش کرده است تا وظیفه‌اش را به‌موقع بشناسد و به‌موقع عمل کند.
سردار غلام‌زاده اضافه کرد: بصیر بودن نسبت به وظیفه یکی از مواردی است که نیروی انتظامی در حوزه‌های مختلف عقیدتی سیاسی و اطلاعات عملیات به دنبال آن است.
فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: نیروی انتظامی با هوشمندی، تدبیر و اقتدار همه‌جانبه حوادث، اتفاقات و وقایع مختلف مانند نزاع‌ها، برخورد با قاچاقچیان و برگزاری انتخابات را مدیریت می‌کند.

captcha