ارزیابی بیش از 5 هزار اثر در «عبرات»/ اختتامیه شعر و ادب مجزا برگزار می‌شود
کد خبر: 3694924
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۲

ارزیابی بیش از 5 هزار اثر در «عبرات»/ اختتامیه شعر و ادب مجزا برگزار می‌شود

گروه ادب ــ دبیر اجرایی جشنواره عبرات با اشاره به ارزیابی بیش از 5 هزار اثر در این رویداد فرهنگی، عنوان کرد: اختتامیه بخش شعر و ادب این برنامه به صورت مجزا برپا می‌شود.

فردا/// ارزیابی بیش از 5 هزار اثر در «عبرات»/ اختتامیه شعر و ادب مجزا برگزار می‌شود

حامد نگارش،‌ دبیر اجرایی جشنواره عبرات در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا عنوان کرد: بیش از 3500 اثر در بخش داخلی و بیش از 1500 اثر در بخش بین‌الملل و در مجموع بیش از 5 هزار اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.

وی با بیان اینکه داوری آثار از مرحله اول گذشته است، ادامه داد: آثار در مرحله نهایی داوری می‌شوند. در بخش عکس، شعر و ادب بیشترین آثار ارائه شد و بیشترین استقبال صورت گرفت. در بخش‌های جدید مثل خوشنویسی و پوستر نیز با استقبال علاقه‌مندان روبرو بودیم.

نگارش از رضایت داوران درباره کیفیت مطلوب آثار نسبت به سال‌های گذشته یاد و عنوان کرد: کیفیت آثار به ویژه در بخش عکس قابل توجه بود و ارزیابی در دو بخش حرفه‌ای و عمومی صورت گرفت. آثار افرادی که با موبایل عکاسی کردند، در بخش عمومی و تصاویر عکاسان حرفه‌ای در بخش حرفه‌ای عکس مورد داوری قرار گرفت تا هر اثر در سطح خود سنجیده شود.

وی اظهار کرد: این جشنواره اوایل سال آینده برگزار می‌شود. مناسب دیده شد که همزمان با برگزاری همایش بین‌المللی اربعین در اول سال آینده، جشنواره عبرات نیز برگزار شود. البته اختتامیه بخش شعر و ادب سوگواره عبرات به صورت جدا برگزار می‌شود که در آن مراسمی با شعرخوانی شاعران برگزیده و سخنرانی اهالی قلم برپا می‌شود.

انتهای پیام

captcha