عضویت بازدیدکنندگان نمایشگاه قرآن در انجمن نائب‌الشهید
کد خبر: 3717584
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۳

عضویت بازدیدکنندگان نمایشگاه قرآن در انجمن نائب‌الشهید

گروه جهاد و حماسه ــ دبیر کارگروه شاهد ستاد مرکزی اربعین و مسئول غرفه نائب‌الشهید در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از امکان عضویت بازدیدکنندگان این نمایشگاه در انجمن نائب‌الشهید خبر داد.

عضویت بازدیدکنندگان نمایشگاه قرآن در انجمن نائب‌الشهید

حسین عامریان، دبیر کارگروه شاهد ستاد مرکزی اربعین و مسئول غرفه نائب‌الشهید در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا؛ از ادامه فعالیت‌های اربعینی این کارگروه در نمایشگاه قرآن خبر داد و گفت: همانند فعالیتی که در نمایشگاه کتاب داشتیم،‌ در این رویداد معنوی نیز طرح نیابت از شهدا را انجام می‌دهیم.

وی با اشاره به راه‌اندازی انجمن نائب‌الشهید افزود: برای ارائه اطلاعات بیشتر به مخاطبان نسبت به ارائه پیامک و بروشور اقدام کرده‌ایم تا علاقه‌مندان در این طرح شرکت کنند و به عضویت انجمن درآیند.

عامریان همچنین گفت: افرادی که به عضویت در این انجمن علاقه دارند می‌توانند به سایت نائب‌الشهید نیز مراجعه کنند. در این سایت امکان عضویت وجود دارد. در این راستا آنان می‌توانند نسبت به انتخاب شهید مورد نظر خود اقدام کنند. طرح‌های اجتماعی بسیاری برای نائبان شهدا در نظر گرفته شده است که اجرایی می‌شود.

انتهای پیام

captcha