اولین دوره تربیت مربی سواد رسانه‌ای بر پایه اندیشه دینی
کد خبر: 3717613
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۰

اولین دوره تربیت مربی سواد رسانه‌ای بر پایه اندیشه دینی

کانون خبرنگاران نبأ ــ اولین دوره تربیت مربی سواد رسانه‌ای و فضای مجازی بر مبنای نظام اندیشه دینی و با محوریت آثار شهید مطهری به‌همت مرکز مطالعات راهبردی تربیت اسلامی برگزار می‌شود.

اولین دوره تربیت مربی سواد رسانه‌ای بر پایه اندیشه دینی

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، مرکز مطالعات راهبردی تربیت اسلامی با همکاری مؤسسه بینش مطهر «اولین دوره تربیت مربی سواد رسانه‌ای و فضای مجازی» را بر مبنای نظام اندیشه دینی با محوریت آثار شهید مطهری برگزار می‌کند.
محتوای این دوره شامل مجموعه بینش مطهر و مجموعه مباحث سواد رسانه‌ای و فضای مجازی است که دانش‌آموختگان کارشناسی و بالاتر(تمام رشته‌ها) و طلاب علوم دینی از مخاطبان آن هستند.
این دوره از ششم تیرماه به‌مدت 12 هفته، چهارشنبه‌ها از ساعت 14 تا 20 در تهران‌پارس، خیابان برادران شهید صادقی 113، پلاک 112، مجتمع شهید اسداللهی برگزار می‌شود.
همچنین در پایان دوره از سوی مرکز مطالعات راهبردی تربیت اسلامی دانشگاه جامع امام حسین(ع) گواهی معتبر به شرکت‌کنندگان اهدا خواهد شد.
یادآور می‌شود، علاقه‌مندان برای شرکت در این دوره تا 26 خردادماه فرصت دارند با مراجعه به پایگاه اینترنتی tarbiateslami.com و یا تماس با شماره 76702510 ثبت نام کنند.
فاطمه بغدادی
انتهای پیام

captcha