اسامی شرکت‌کنندگان مرحله نیمه نهایی مسابقه «قرآن؛ چلچراغ علم» اعلام شد
کد خبر: 3717783
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۹

اسامی شرکت‌کنندگان مرحله نیمه نهایی مسابقه «قرآن؛ چلچراغ علم» اعلام شد

گروه مسابقات ـ اسامی راه‌یافتگان به مرحله نیمه‌نهایی مسابقه دانشجویی «قرآن؛ چلچراغ علم» مشخص شد.

اسامی شرکت‌کنندگان مرحله نیمه نهایی مسابقه «قرآن؛ چلچراغ علم» اعلام شد

به گزارش ایکنا؛ مرحله مقدماتی مسابقه سراسری دانشجویی «قرآن؛ چلچراغ علم» روز پنجشنبه سوم خرداد ماه ساعت 18 در نمازخانه نمایشگاه قرآن به صورت کتبی برگزار و اسامی راه‌یافتگان به مرحله نیمه‌نهایی مشخص شد.
مرحله نیمه نهایی در سه گروه و روز متفاوت برگزار می‌شود که در هر گروه یک نفر به مرحله نهایی صعود خواهد کرد. مراحل این بخش در سه مرحله به شرح زیر خواهد بود: مرحله اول سه سوال تستی 5 امتیازی برای هر نفر طرح می‌شود؛ در مرحله دوم هر نفر یک آیه 10 امتیازی قرائت می‌‌کند و از متسابق بیان داستان مذکور آن آیه درخواست می‌شود و در مرحله سوم یک موضوع 10 امتیازی نظیر انفاق، نماز، روزه، وضو بیان شده و از متسابق جهت قرائت یک آیه در این موضوع درخواست خواهد شد.
میترا نعمتی، اعظم شعبانی، پروانه شعبانی و سمیه حیدری شرکت‌کنندگان گروه اول مرحله نیمه نهایی خواهند بود که روز شنبه 5 خرداد ماه از ساعت 19 تا 20 با هم به رقابت می‌پردازند. فرزانه صنعتگر، زهرا کریم‌نژاد، بتول آل‌صادق و حسین افسردیر روز سه‌شنبه 8 خرداد ماه از ساعت 17 تا 18 با هم رقابت خواهند کرد و حدیثه معافی، صدیقه اورعی، معصومه زمانی و خاطره دیانتی سومین گروه مرحله نیمه نهایی هستند که از ساعت 17 تا 18روز پنج‌شنبه 10 خرداد ماه با هم رقابت می‌کنند.
مرحله نهایی این مسابقه روز جمعه، 11 خردادماه از ساعت 17 تا 18 در کمیته جهاد دانشگاهی نمایشگاه قرآن برپا می‌شود و شیوه برگزاری این مرحله متعاقباً اعلام خواهد شد. به نفر نخست این مسابقه مبلغ 700 هزار تومان، نفر دوم مبلغ 500 هزار تومان و به نفر سوم مبلغ 300 هزار تومان اهدا خواهد شد.
انتهای پیام

captcha