همکاری همه دستگاه‌ها و نهادهای مدنی برای خدمت‌رسانی به مردم و توسعه کشور ضروری است
کد خبر: 3717803
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۶
رئیس جمهور در دیدار شهردار تهران:

همکاری همه دستگاه‌ها و نهادهای مدنی برای خدمت‌رسانی به مردم و توسعه کشور ضروری است

گروه سیاسی ــ رئیس جمهور در دیدار شهردار جدید تهران، همکاری و هماهنگی همه دستگاه‌ها و نهادهای مدنی را برای خدمت‌رسانی به مردم و توسعه کشور ضروری خواند و بر تداوم حمایت‌های اصولی دولت از طرح‌های توسعه‌ای شهرداری تهران تاکید کرد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی روز شنبه و در دیدار «محمدعلی افشانی»، ضمن تبریک مسئولیت جدید وی در شهرداری تهران و نیز توصیه مجموعه مدیریت شهری به اتحاد و همدلی بیشتر در خدمت‌رسانی به مردم تهران، اظهار کرد: ضروری است در کنار تلاش‌های ضابطه‌مند برای کسب درآمدهای پایدار در تهران بزرگ، به مجموعه استانداردهای شهری و نیز ارتقای کیفیت زندگی شهروندان بیش از پیش اهتمام شود.

رئیس جمهور در این دیدار همچنین اهمیت توجه و همکاری در جهت اجرای سریع‌تر طرح‌های بازآفرینی شهری با بازسازی بافت‌های فرسوده و همچنین نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی را مورد تاکید قرار داد.

شهردار جدید تهران نیز در این دیدار با تشریح سیاست‌های تدوین شده و برنامه‌های مورد توجه در شهرداری تهران، تداوم حمایت دولت از طرح‌های شهرداری تهران را خواستار شد.

ارتقای کیفی فضاهای همگانی در شهر و توسعه آن‌ها، بهبود محیط زیست و مدیریت پسماند، نوسازی ناوگان اتوبوسرانی، حمل و نقل ریلی، بازآفرینی شهری، حفاظت از بافت باغات و مباحث مرتبط با منابع مالی و درآمدی شهرداری، از جمله موضوعاتی بود که در این دیدار مورد بحث قرار گرفت.

انتهای پیام

captcha