تلاوت غلام‌نژاد در «شب‌های نورانی» نمایشگاه قرآن
کد خبر: 3717815
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۸

تلاوت غلام‌نژاد در «شب‌های نورانی» نمایشگاه قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ برنامه «شب‌های نورانی» هفتمین شب از نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با تلاوت «مهدی غلام‌نژاد» برگزار می‌شود.

تلاوت «مهدی غلام‌نژاد» در برنامه «شب‌های نورانی» نمایشگاه بین‌المللی قرآن

به گزارش ایکنا؛ یکی از برنامه‌های جنبی نمایشگاه قرآن برپایی محفل انس با قرآن با حضور قاریان و حافظان کشوری و بین‌المللی با عنوان «شب‌های نورانی» است که هر شب حدود ساعت ۲۲ در محل نمازخانه نمایشگاه برگزار می‌شود.
بر همین اساس، در هفتمین شب از نمایشگاه قرآن «مهدی غلام‌نژاد»، قاری بین‌المللی قرآن کشور به تلاوت آیاتی از کلام‌‌الله مجید می‌پردازد و در ادامه آن نیز «حنانه خلفی»، حافظ نوجوان کل قرآن کریم به اجرای برنامه خواهد پرداخت.
همچنین، سخنران این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین «سرلک» خواهد بود و برنامه تواشیح نیز از سوی یکی از گروه‌های ممتاز کشور اجرا می‌شود.
یادآور می‌شود، بیست‌وششمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن از ۳۰ اردیبهشت‌ماه تا ۱۴ خردادماه جاری و از ساعت ۱۷ تا ۲۴ در محل مصلای امام خمینی(ره) تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۳:۰۰
0
0
ایشان(خانم خلفی) خیلی وقته سن بلوغ رورد کردن، ولی در کمال تعجب همچنان به اجرای برنامه در مجالس مردانه ادامه میدن و به ..... میگن که از رهبر اذن دارن. اگه این طوریه اجازه بدین همه خانم ها آزاد باشن. چرا تبعیض؟ اونم در احکام خدا!!!!!!!!!!!!!!!!!!
واقعا باعث تا سفه.
captcha