تهران؛ میزبان دومین همایش بین‌المللی حقوق، علوم سیاسی و معارف اسلامی
کد خبر: 3725651
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۲

تهران؛ میزبان دومین همایش بین‌المللی حقوق، علوم سیاسی و معارف اسلامی

کانون خبرنگاران نبأ ــ دومین همایش بین‌المللی حقوق، علوم سیاسی و معارف اسلامی به همت مرکز همایش‌های بین‌المللی کوشاگستر آبا‌ن‌ماه 97 در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ این همایش به‌صورت رسمی و با همکاری علمی و معنوی دانشگاه‌ها، مؤسسات آموزش عالی و انجمن‌های علمی دانشجویی و تحت حمایت پایگاه علمی سیویلیکا برگزار می‌شود.

تمام مقالات این کنفرانس در پایگاه سیویلیکا و نیز کنسرسیوم محتوای ملی نمایه خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند با اطمینان کامل، مقالات خود را در این همایش ارائه و از امتیازات علمی ارائه مقاله کنفرانس با دریافت گواهی کنفرانس استفاده کنند.

 دومین همایش بین‌المللی حقوق، علوم سیاسی و معارف اسلامی با حمایت و مشارکت مؤثر دستگاه‌های اجرایی، دانشگاه‌های سراسر کشور، مراکز علمی ـ تحقیقاتی و انجمن‌های علمی دانشجویی با هدف آشنایی با آخرین دستاوردهای علمی و جدیدترین متدهای پژوهشی انجام یافته در مباحث حقوقی، سیاسی و معارف با بهره‌مندی از تجارب بین‌المللی در این عرصه، تبادل اطلاعات بین اساتید و دانشجویان و انتقال آن به مدیران سازمانی با محوریت جامع در این سه حوزه در آبان ماه 1397 در تهران برگزار می‌شود.

تهران؛ میزبان دومین همایش بین‌المللی حقوق علوم سیاسی و معارف اسلامی

بر اساس این گزارش اهداف همایش نیز شناسایی ارتباط موضوعی و هدفمند میان حوزه‌های حقوق، علوم سیاسی و معارف اسلامی؛ درک اهمیت و جایگاه حقوق در نظم اجتماعی؛ افزایش بینش و بصیرت علمی در موضوعات کلی و جزئی مبحث حقوق، علوم سیاسی و معارف اسلامی اعلام شده و حقوق، علوم سیاسی و معارف اسلامی سه محور اصلی این کنفرانس است.

مهسا اسفندیاری

انتهای پیام

captcha