هشدار پلیس فتا کهگیلویه و بویراحمد به دعانویسی و رمالی در فضای مجازی
کد خبر: 3735107
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۰

هشدار پلیس فتا کهگیلویه و بویراحمد به دعانویسی و رمالی در فضای مجازی

گروه اجتماعی ـ رئیس پلیس فتا کهگیلویه و بویراحمد با بیان‌ این که یکی از شگردهای کلاهبرداری از کاربران در فضای مجازی مشاوره‌های افراد رمال و فالگیر در جهت نیل به کلاهبرداری و کسب منافع مالی است، نسبت به دعانویسی و رمالی در فضای مجازی هشدار داد.

هشدار پلیس فتا کهگیلویه و بویراحمد به دعانویسی و رمالی در فضای مجازی

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، به نقل از سایت پلیس کهگیلویه و بویراحمد، روح‌الله شهبازی‌پور، رئیس پلیس فتا کهگیلویه و بویراحمد امروز، 10 مردادماه نسبت به دعانویسی و رمالی در فضای مجازی هشدار داد.
وی اظهار کرد: یکی از شگردهای کلاهبرداری از کاربران در فضای مجازی مشاوره‌های افراد رمال و فالگیر در جهت نیل به کلاهبرداری و کسب منافع مالی است.
رئیس پلیس فتا استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: این گونه از مجرمان سایبری با تشکیل گروه و کانال در شبکه‌های اجتماعی موبایلی و تبلیغات فریبنده درصدد جذب مخاطبان خاص خود بوده و به دنبال شکار کاربران دارای مشکلات خانوادگی و روحی روانی می‌گردند.
شهبازی‌پور عنوان کرد: افراد رمال در این فضا با فروش انواع لوازم دعانویسی و جادوگری اقدام به تحصیل مال و کلاهبرداری از قربانیان خود کرده و سپس با طرح عناوین (دعای ویژه بیماری، دعای باز کردن بخت) اقدام به اخذ مبالغ هنگفت و فروش لوازم جادوگری به کاربران متقاضی و مخاطبان خود می‌کنند.
انتهای پیام

captcha