نقش‌آفرینی خبرنگاران در دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی بی‌بدیل است
کد خبر: 3735537
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۰

نقش‌آفرینی خبرنگاران در دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی بی‌بدیل است

کانون خبرنگاران نبأ ــ خبرنگار و نویسنده خوزستانی در یادداشتی به مناسبت روز خبرنگار نوشت: نقش‌آفرینی خبرنگاران در دفاع از نظام و ارزش‌های انقلاب اسلامی بی‌بدیل و بسیار با اهمیت است.

نقش‌آفرینی خبرنگاران در دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی بی‌بدیل است

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ حسین عبدالعزیزی، خبرنگار و نویسنده خوزستانی در یادداشتی در آستانه روز خبرنگار(17 مرداد) نوشت: نقش‌آفرینی خبرنگاران در دفاع از نظام و ارزش‌های انقلاب اسلامی بی‌بدیل و بسیار با اهمیت است.

با قاطعیت می‌توان اذعان کرد که حقیقتاً خبرنگاران سربازان خط مقدم مقابله با جنگ رسانه‌ای دشمن هستند و به‌دور از اغراق است اگر بگوییم  خبرنگاران در جنگ رسانه‌ای و روانی دشمن، وظایف پاسداری از نظام و آرمان‌های شهدا را به عهده دارند و می‌بایست با تمام وجود با درک نقش خود در مقابله با این تهاجم همه جانبه رسانه‌ای به وظیفه و رسالت خود عمل کنند.

پیرو خط ولایت و رهبری و در رکاب ایشان گام برداشن مهمترین رکن و وظیفه خبرنگار است، همچنین ناگفته نماند که نقش خبرنگاران در هشت سال دوران دفاع مقدس انكار‌ناپذير است و آنان در طول جنگ تحمیلی با توليد هزاران خبر و گزارش برگ زرينی از تاريخ روزنامه‌نگاری كشور را به نمايش گذاشتند.

در پایان فرا رسیدن ۱۷ مرداد روز خبرنگار را به تمامی همکاران و خبرنگاران کشور و استان خوزستان تبریک عرض می‌کنم و شاید این روز  بهترين فرصتی است كه نگاهی هر چند كوتاه به فعاليت‌ها، خدمات و تأثيرات فعالان عرصه خبر در جامعه داشته باشيم.

حسین عبدالعزیزی

انتهای پیام

captcha