مساجد املش قرارگاه فعالیت‌های جهادی می‌شوند
کد خبر: 3738653
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۹
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج املش:

مساجد املش قرارگاه فعالیت‌های جهادی می‌شوند

کانون خبرنگاران نبأ ــ در سال ۹۷ تمام برنامه‌های سپاه، با مسجد‌محوری برنامه‌ریزی شده است که 15 مسجد در شهرستان املش در اولویت برنامه‌های ما هستند که در این مساجد، گروه‌های جهادی شکل و فعالیت‌های محرومیت‌زدایی انجام می‌گیرد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج املش در نشست خبری با خبرنگاران که روز گذشته، 23 مرداد در اتاق جلسات سپاه املش برگزار شد؛ به فعالیت‌های سپاه املش اشاره کرد و گفت: در طول یک هفته یادواره 157 شهید بخش مرکزی املش و پایان آن هفته، برنامه اصلی در مسجد شهدای املش برگزار خواهد شد، در طول این یک هفته، برنامه‌های متنوعی برگزار خواهد شد که عبارتند از: مسابقات ورزشی، ارائه بسته‌های غذایی به شهروندان کم‌برخوردار املش، برگزاری برنامه شب شعر، برپایی نمایشگاه ادوات جنگی و...
سرهنگ پاسدار حمید یحیی‌پور به برنامه‌های سپاه در سال ۹۷ اشاره و بیان کرد:
در سال ۹۷ تمام برنامه‌های سپاه، با مسجد‌محوری برنامه‌ریزی شده است که 15 مسجد در شهرستان املش در اولویت برنامه‌های ما هستند که در این مساجد، گروه‌های جهادی شکل و فعالیت‌های محرومیت‌زدایی انجام می‌گیرد.
سرهنگ یحیی‌پور به یکی از برنامه‌های شاخص سپاه و قرارگاه پیشرفت و آبادانی در املش نیز اشاره کرد و گفت: پروژه آب‌رسانی در منطقه سمام املش در حال انجام است که تا اکنون ۱۵۰۰ متر لوله‌گذاری انجام شده و مابقی در حال اجرا است که با انجام آن ۹ روستای منطقه ییلاقی سمام دارای آب شرب خواهند شد.
یحیی‌پور در ادامه گفت: در طول هفته دفاع مقدس نیز به همت بسیج جامعه پزشکی، خدمات‌رسانی پزشکی با حضور ۱۵ پزشک متخصص در دهستان سمام املش انجام خواهد شد. در هفته دولت نیز ۲ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) با زیربنای ۵۰ متر مربع در روستای ییلاقی بویه، بخش رانکوه املش تحویل داده خواهد شد که هزینه هر باب منزل مسکونی ۳۰ میلیون تومان بوده است.

الیاس عبداله‌پور

انتهای پیام

captcha