در انتظار نگاه پرمهر خیران/ پرقدرت پشت جمله کلیدی رهبری ایستاده‌ایم
کد خبر: 3738828
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۲
مدیرعامل مؤسسه مردم‌نهاد مکس:

در انتظار نگاه پرمهر خیران/ پرقدرت پشت جمله کلیدی رهبری ایستاده‌ایم

گروه اجتماعی - امروز افتخار آن را داریم که مجموعه مردم‌نهاد مکس پرقدرت در راستای این دغدغه مهم رهبر انقلاب مبنی بر نداشتن رنجی جز رنج بیماری در خانواده‌ها ایستاده و خانواده‌های کودکان مبتلا به سرطان در سطح استان امروز هیچ دغدغه‌ای را در باب درمان فرزندان خود ندارند.

در انتظار نگاه پرمهر خیران/پرقدرت پشت جمله کلیدی رهبر انقلاب ایستاده ایم

به گزارش ایکنا از قزوین، علیرضا نوروزی، مدیرعامل موسسه مردم‌نهاد مکس در قزوین ظهر امروز 24 مردادماه در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه اظهار کرد: موسسه مردم‌نهاد حمایت از کودکان مبتلا به سرطان استان قزوین در طول مدت فعالیت خود توانسته گامی مثبت و امیدبخش برای کاهش دغدغه‌های خانواده‌های این کودکان بردارد.
وی با بیان اینکه بزرگ‌ترین رسالت موسسه مکس کاهش درد و حذف کلیه هزینه‌های بیماری حاصل از سرطان برای کودکان و خانواده‌های آن‌هاست، گفت: موسسه مکس توانسته به پشتوانه حمایت‌های مردمی کلیه هزینه‌های این بیماری اعم از هزینه‌های دارو و درمان، هزینه‌های بیمارستانی، ایاب و ذهاب، بن غذایی، فیزیوتراپی، دندانپزشکی، شیمی‌درمانی، هزینه‌های تحصیلی و هزینه‌های جانبی دیگر را از یک سال گذشته تاکنون تأمین و باری سنگین را از دوش خانواده‌ها بردارد.
نوروزی با اشاره به تعداد پرونده حاضر در این موسسه بیان کرد: در حال حاضر تعداد 133 پرونده جاری در این موسسه وجود دارد که نیمی از آن‌ها فعال است و کودکان تحت درمان بوده و تعداد 230 پرونده نیز از ابتدای تأسیس تشکیل‌شده که تعداد زیادی از آن‌ها درمان شده‌اند و یا در حال دریافت خدمات درمان هستند.
وی ادامه داد: این موسسه یک جمله کلیدی از مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه خانواده‌ها نباید دغدغه‌ای به‌جز بیماری عزیزان خود داشته باشند و به‌جز رنج بیماری رنج دیگری نداشته باشند را در زمان تأسیس و راه‌اندازی سرلوحه خود قرار داده است.
این مسئول تصریح کرد: امروز افتخار آن را داریم که مجموعه مردم‌نهاد مکس پرقدرت در راستای این دغدغه مهم رهبر انقلاب ایستاده و خانواده‌های کودکان مبتلابه سرطان هیچ دغدغه‌ای را در باب درمان فرزندان خود نداشته باشند.

در انتظار نگاه پرمهر خیران/پرقدرت پشت جمله کلیدی رهبر انقلاب ایستاده ایم
مدیرعامل موسسه مردم‌نهاد مکس با اشاره به اینکه تیمی متشکل از 20 نفر در قالب بخش مددکاری موسسه فعالیت پررنگی را در سال داشته‌اند، یادآور شد: این تیم مددکاری با حضور در منزل این کودکان از نزدیک در جریان رند زندگی آن‌ها قرار می‌گیرند و با رصد مشکلات احتمالی بتوانیم با استفاده از ظرفیت خود موسسه و یا خیران شناسایی‌شده این دغدغه‌ها را کاهش دهیم.
وی اعلام کرد: با توجه به اینکه 40 درصد بیماری سرطان قابل‌پیشگیری است بخش پیشگیری از سرطان موسسه مکس درصدد است دوره‌های پیشگیری از سرطان را در قالب ورزش‌های همگانی، برگزاری دوره‌های آموزشی و همکاری با مدارس و دیگر قالب‌ها در سطح استان برگزار کند.
نوروزی با اعلام خبر رایگان شدن کلیه خدمات درمانی بخش خون بیمارستان قدس قزوین خبر داد: با کمک مردم نوع‌دوست و خیر استان تمامی کودکان مبتلابه سرطان در سطح استان می‌توانند از خدمات بخش خون این بیمارستان به‌صورت رایگان بهره‌مند شوند.
مدیرعامل موسسه مردم‌نهاد مکس در پایان خاطرنشان کرد: موسسه مکس بیش از 2 سال پیگیر این اتفاق میمون و مبارک بود و در سال جاری با توجه به توانایی‌های به‌دست‌آمده و همراهی مثبت خیراندیشان زمینه رایگان شدن کلیه خدمات درمانی بخش خون بیمارستان قدس قزوین برای کودکان مبتلابه سرطان ایجاد شد که امیدواریم این همراهی همچنان ادامه پیدا کند.
به گزارش ایکنا، خیران و مردم نوع دوست می توانند با مراجعه به قزوین، چهار راه نادری، کوچه بانک ملی، ساختمان حکیم، واحد 15 و یا با تماس با شماره های ۰۹۰۲۲۸۱۹۶۹۸ و ۰۹۱۰۷۵۱۰۷۶۰به صورت مستقیم با مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره موسسه مردم نهاد مکس ارتباط بگیرند و کمک های مادی و معنوی خود را برای درمان کودکان مبتلا به سرطان استان اهدا کنند.
انتهای پیام

captcha