21 آگوست می‌تواند وجدان بیدار جهان را به سمت فلسطین سوق دهد
کد خبر: 3738922
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۵
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

21 آگوست می‌تواند وجدان بیدار جهان را به سمت فلسطین سوق دهد

گروه جامعه ــ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: 21 آگوست می‌تواند وجدان بیدار اجتماعی جهان را به سمت مسئله فلسطین متوجه کند تا همه جهان در جریان این مناسبت قرار بگیرند.

وزیر ارشادسیدعباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، با اشاره به برنامه‌های وزارت فرهنگ اسلامی به مناسبت 21 آگوست؛ روز آتش زدن مسجدالاقصی گفت: به طور طبیعی این روز همیشه یادآور یک اتفاق تلخ مورد توجه مجموعه‌های مختلف اسلامی و انسانی بوده و هست. در مجموعه ما و مجموعه‌های مرتبط به طور پیوسته در این زمینه اقداماتی را انجام می‌دهند.

وی افزود: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، سازمان اوقاف و امور خیریه و معاون مطبوعاتی در بحث رسانه‌ای حتما در این حوزه تلاش مضاعفی خواهند داشت تا اتفاقات تلخ حاکم بر فلسطین را به مردم جهان یادآوری کنند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: شرایط فلسطین با توجه به قانون‌گذاری‌ها و حرکت‌هایی که شاهد هستیم، بسیار ناگوار و سنگین است و حتی این شرایط سنگی‌تر و ناگوارتر هم می‌شود.

وی ادامه داد: مناسبت‌هایی همچون 21 آگوست؛ روز آتش زدن مسجدالاقصی، می‌تواند وجدان بیدار اجتماعی جهان را به سمت مسئله فلسطین سوق دهد و ما هم از طریق مجموعه‌ها و دستگاه‌های مرتبط  در این زمینه فعال‌تر خواهیم بود.

 انتهای پیام

captcha