همایش بزرگ آزادگان گیلانی در انزلی برگزار می‌شود
کد خبر: 3738939
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۸
معاون بنیاد شهید گیلان:

همایش بزرگ آزادگان گیلانی در انزلی برگزار می‌شود

گروه اجتماعی- داوطلب گفت: به ‌مناسبت فرارسیدن 26 مرداد، سالروز ورود نخستین گروه از آزادگان به میهن اسلامی، همایش بزرگ آزادگان گیلانی با حضور همه آزادگان سرافراز استان فردا در سالن همایش های سازمان منطقه آزاد انزلی برگزار می شود.

همایش بزرگ آزادگان گیلانی در انزلی برگزار می‌شود

محمدرضا داوطلب، معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان در گفت وگو با ایکنا از گیلان، با پاسداشت صبر و استقامت آزادگان غیور دوران دفاع مقدس، اظهار کرد: 2 هزار و 650 آزاده سرافراز گیلانی در مراسمی با حضور رزمندگان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس و مسئولان استانی و شهرستانی تجلیل می‌شوند.

وی یادآور شد: به ‌مناسبت فرارسیدن 26 مرداد، سالروز ورود نخستین گروه از آزادگان به میهن اسلامی، همایش بزرگ آزادگان گیلانی با حضور همه آزادگان سرافراز استان روز پنجشنبه، 25 مرداد در سالن همایش های سازمان منطقه آزاد انزلی برگزار می شود.

این مسئول فرهنگی، ضمن گرامیداشت بیست وهشتمین سالگرد ورود آزادگان به خاک میهن، افزود: تکریم و تجلیل آزادگان قهرمان که با صبر و ایمان در حفظ دین و ارزش‌های انقلاب اسلامی حماسه آفریدند، وظیفه‌ای همگانی است.

داوطلب، با اشاره به اینکه بیشتر آزادگان استان گیلان به ‌دلیل شکنجه و سختی ‌های دوران اسارت، جانباز نیز هستند، خاطرنشان کرد: مصطفی موذن، کوچکترین آزاده گیلانی متولد 1354 از شهرستان رودسر است که در سال 1367 به اسارت نیروهای دشمن درآمد و بعد از 2 سال و 2 ماه به میهن بازگشت.

وی ادامه داد: آزادگان گیلان از 6 ماه تا 11 سال اسارت در اردوگاه‌های رژیم بعثی را با صبر، پایداری و ایمان راسخ خود در تاریخ دفاع مقدس ثبت کردند.

معاون فرهنگی بنیاد شهید گیلان، دیدار با آزادگان استان در قالب طرح سپاس، تبلیغات محیطی، برگزاری جشن بزرگداشت 26 مرداد و احیای ورود نمادین آزادگان را از دیگر برنامه‌های این نهاد در بزرگداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی اعلام کرد.

انتهای پیام

captcha