برگزاری مرحله کشوری جشنواره قرآن پیام نور در کرمانشاه
کد خبر: 3754957
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۲

برگزاری مرحله کشوری جشنواره قرآن پیام نور در کرمانشاه

گروه فعالیت‌های قرآنی- مرحله کشوری بیست و دومین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشگاه پیام نور روزهای 22 تا 24 مهرماه در کرمانشاه برگزار می‌شود.

برگزاری مرحله کشوری جشنواره قرآن پیام نور در کرمانشاه

بهمن سعیدی‌پور، رییس دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، با اشاره به برگزاری بیست و دومین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشگاه پیام نور در روزهای 22 تا 24 مهرماه در کرمانشاه، اظهار کرد: مرحله کشوری مسابقات قرآن دانشگاه پیام نور در کرمانشاه از 22 مهرماه آغاز و به مدت سه روز ادامه دارد.
وی گفت: این مسابقات طی سه مرحله مقدماتی، استانی و کشوری برگزار می‌شود که مرحله مقدماتی آن در بین 500 مرکز واحد پیام نور کشور و با رقابت 17 هزار نفر در اردیبهشت‌ماه برگزار شد و افراد منتخب در مرحله استانی مسابقات در شهریورماه سال‌جاری به رقابت با یکدیگر پرداختند و از این تعداد 250 نفر به مرحله نهایی در سطح کشور راه یافتند.
رییس دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه تصریح کرد: این جشنواره در مرحله مقدماتی در سطح مراکز و در مرحله استانی در سطح 31 استان در شش بخش ادبی، آوایی، پژوهشی، معارفی، هنری و فناوری در 34 رشته برگزار شده است.
سعیدی‌پور افزود: مرحله کشوری بیست و دومین دوره مسابقات قرآن و عترت دانشگاه پیام نور در مجتمع زیتون کرمانشاه به میزبانی دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه برگزار می‌شود.
وی گفت: داوری این مسابقات در دو بخش بانوان و آقایان برعهده داوران ممتاز و بین‌المللی استان کرمانشاه و خارج از استان انجام خواهد شد.
رییس دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه درپایان اظهار کرد: اختتامیه این دوره از مسابقات 24 مهرماه در سالن اجتماعات مدیریت آموزش و پژوهش استانداری کرمانشاه برگزار می‌شود.
انتهای پیام

captcha