کمبود محافل قرآنی بانوان در یزد/لزوم حمایت از استعدادهای برتر
کد خبر: 3756925
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۷

کمبود محافل قرآنی بانوان در یزد/لزوم حمایت از استعدادهای برتر

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ بانوی حافظ و قاری قرآن استان یزد با انتقاد از کمبود محافل قرآنی ویژه بانوان در استان گفت: استان یزد استعدادهای برتر زیادی در زمینه قرآنی دارد که در صورت حمایت در کشور خوش خواهند درخشید.

کمبود محافل قرآنی بانوان در یزد/لزوم حمایت از استعدادهای برتر

فائزه السادات قریشی نسب، دارنده رتبه عالی رشته حفظ 20 جزء چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم که در اراک برگزار شد، در گفت‌وگو با ایکنا یزد با اشاره به اینکه سطح مسابقات نسبت به سال گذشته خیلی خوب بود اظهار کرد: مزیتی که مسابقات امسال داشت نزدیکی به محل برگزاری مسابقات بود اما در محل اسکان اغلب بانوان فرزندانشان را به همراه داشتند که این موضوع باعث می شد در مرور و تثبیت با مشکل مواجه شویم البته بنده فرزندم را به همراه داشتم ولی پدر و مادرم در محل دیگر مراقبت او را برعهده داشتند.
وی ضمن تشکر و خداقوت از برگزار کنندگان مسابقات، عامل موفقیتش در مسابقات را در درجه اول توکل به خداوند متعال عنوان کرد و افزود: بنده در مسابقات زیادی حضور یافته ام و همین تجربه شرکت در مسابقات را عاملی برای موفقیت می دانم.
بانوان قاری یزدی حمایت شوند
قریشی نسب ادامه داد: بانوان یزدی با توجه به اینکه یا اصلا در مسابقات شرکت نمی کنند یا به ندرت اتفاق می افتد باعث می شود استرس بر آنها غلبه کند ولی در بین بانوان یزدی استعدادهای برتر زیادی هستند که در صورت حمایت در کشور خوش خواهند درخشید.
این بانوی قرآنی گفت: متأسفانه کلاس های آموزشی در زمینه صوت و لحن قرائت و تحقیق در استان به ندرت برگزار می شود و کمبود محافل قرآنی ویژه بانوان که بتوانند به تلاوت بپردازند، احساس می شود و باید محافل ویژه بانوان با حضور اساتید برتر به صورت مداوم برگزار شود تا بانوان این رشته بتوانند در حضور اساتید رفع اشکال کنند و سطح تلاوتشان بالا برود.
کمبود محافل قرآنی ویژه بانوان در یزد
وی تصریح کرد: از پدر و مادرم به دلیل حمایت های همه جانبه و همراهی بنده در مسابقات و همسرم که در این راه مشوق و همراه بودند، تشکر می کنم و همچنین از زحمات مربیانی که در این راه برای بنده متحمل زحماتی شدند بویژه زینب صالح بیگ کمال تشکر و امتنان را دارم.
یادآور می شود فائزه السادات قریشی نسب، حافظ یزدی در چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم که در ارومیه برگزار شد، رتبه ممتاز در رشته حفظ ۱۰ جزء مسابقات را به دست آورد.

انتهای پیام

captcha