حیات پرفروغ جمهوری اسلامی ایران با پیوند ناگسستنی امت و رهبری
کد خبر: 3776412
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۸
در بیانیه معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز تأکید شد؛

حیات پرفروغ جمهوری اسلامی ایران با پیوند ناگسستنی امت و رهبری

کانون خبرنگاران نبأ ــ معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز به مناسبت گرامیداشت حماسه بزرگ 9 دی با صدور بیانیه‌ای تأکید کرد که جمهوری اسلامی ایران با قامتی استوار و با پیوند ناگسستنی امت و رهبری در دهه چهارم به حیات پر فروغ خود ادامه داده است.

حیات پرفروغ جمهوری اسلامی ایران با پیوند ناگسستنی امت و رهبری

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز به مناسبت گرامیداشت حماسه بزرگ 9 دی بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«یرِيدُونَ لِيُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ كَرِهَ الْكَافِرُونَ»

مى‏‌خواهند نور خدا را با کلام خود خاموش كنند و حال آنكه خدا گرچه كافران را ناخوش افتد نور خود را كامل خواهد گردانيد. سوره الصف، آیه 8

تاریخ پر فراز و نشیب جمهوری اسلامی ایران، حوادث و وقایع بی‌شماری را پشت سر گذاشته است. از توطئه تجزیه‌طلبان تا کودتای نظامی، حمله طبس، براندازی منافقین و بنی‌صدر، ترور مردم بی‌گناه، جنگ تحمیلی و غیره؛ اما جمهوری اسلامی ایران با قامتی استوار و با پیوند ناگسستنی امت و رهبری در دهه چهارم به حیات پر فروغ خود ادامه داده است.

نقش‌آفرینان این وقایع با تجمیع همه تجربه‌ها و توانمندی‌های خود در متن یک برنامه براندازنده‌ مشترک قرار گرفته و در سال 88، فتنه‌ای به بزرگی و پیچیدگی فتنه‌های تاریخ همانند فتنه جمل و فتنه حکمیّت را رقم زدند. اما باز هم این ملت آگاه و بیدار ایران اسلامی بودند که با حضور گسترده خود دو روز بعد از حوادث عاشورای 88 و در حماسه ۹ دی آن سال تمامی توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کرده و بر اقدامات فتنه‌گران داخلی و اربابان خارجی آن‌ها مهر باطل کوبیدند. حضوری که یادآور حماسه 22 بهمن 57 ملت ایران بود. آنجا که حضرت امام خامنه‌ای(مد‌ظله‌العالی) فرمودند «9 دی نمونه‌ای بود از همان خصوصیتی که در خود انقلاب وجود داشت؛ یعنی مردم احساس وظیفه‌ دینی کردند و دنبال این وظیفه، عمل صالحِ خودشان را انجام دادند».

این روز به واقع ترجمان جمله حضرت امام(ره) بود که فرمودند: «پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت‌تان آسیب نرسد». اکنون و پس از گذشت قریب به 9 سال از آن واقعه ما کارکنان انقلابی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز ضمن اعلام همبستگی و هوشیاری در برابر توطئه دشمنان، حل مسائل اساسی كشور از جمله مشكلات معيشتی مردم، مبارزه با فساد، ويژه‌خواری، معضلات فرهنگی و اجتماعي را در گرو فصل‌الخطاب دانستن انديشه‌های ناب حضرت امام(ره) و منويات رهبر فرزانه انقلاب با تقويت روحيه خودباوری، اعتماد به نفس ملی، عدالت و ایستادگی در برابر زورگویی استکبار می‌دانیم.

والسلام علی من التبع الهدی

حسین عبدالعزیزی

انتهای پیام

captcha