یادواره شهدای محله ابوذر فردا در زاهدان برگزار می‌شود
کد خبر: 3781086
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۱

یادواره شهدای محله ابوذر فردا در زاهدان برگزار می‌شود

گروه فرهنگی - پانزدهمین یادواره ۶۱ شهید محله ابوذر زاهدان فردا، ۲۵ دی‌ماه با حضور حجت‌الاسلام کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران، در مسجد ابوذر زاهدان برگزار می‌شود.

یادواره شهدای محله ابوذر فردا در زاهدان برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، پانزدهمین یادواره 61 شهید محله ابوذر زاهدان فردا، سه‌شنبه 25 دی‌ماه با حضور حجت‌الاسلام کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران، در مسجد ابوذر زاهدان برگزار می‌شود.
محمود جوادیان‌فر، دبیر اجرایی پانزدهمین یادواره شهدای محله ابوذر زاهدان در این خصوص بیان کرد: علاوه بر امام جمعه موقت تهران، آیت‌الله سلیمانی امام جمعه زاهدان و حسینعلی شهریاری، رئیس کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی نیز سخنرانان ویژه این مراسم خواهند بود.
وی افزود: محله ابوذر زاهدان، محله‌ای خوش‌نام است که در برهه‌های مختلف، دلاورمردانی تربیت کرده که هر یک مایه افتخار این سرزمین هستند؛ گرچه مسئولان هنوز دین خود را به این محله ادا نکرده‌اند.
دبیر اجرایی یادواره شهدای محله ابوذر زاهدان اظهار کرد: اهالی محله ابوذر سال‌هاست که رنج محرومیت را تجربه می‌کنند، اما از مسیر آرمان‌خواهی و دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی خارج نشده‌اند، به‌طوری که بهترین جوانانشان را تقدیم نظام و انقلاب کرده‌اند.
جوادیان‌فر گفت: یکی از افتخارات ساکنان این محله اعزام ده‌ها نفر به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل در هشت سال دفاع مقدس است و در دوران کنونی نیز افراد بسیاری از این محله، به سوریه اعزام شدند تا مدافع حرم زینبی باشند.

انتهای پیام

captcha