جشنواره وبلاگ‌نویسی انقلابی در لرستان
کد خبر: 3782303
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۹

جشنواره وبلاگ‌نویسی انقلابی در لرستان

کانون خبرنگاران نبأ ــ اولین جشنواره وبلاگ‌نویسی بهمن‌ماه سال جاری و در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در استان لرستان برگزار می‌شود.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ در راستای اجرای فرامین و مطالبات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب به برگزاری جشواره وبلاگ‌نویسی اقدام می‌کند.

نخستین جشنواره وبلاگ‌نویسی در بهمن‌ماه سال جاری و در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در استان لرستان با هدف هنرنمایی و ظهور استعدادهای رسانه‌ای در بخش‌ها و رشته‌های مختلف، خصوصاً در راستای تولید محتوای ارزشی در فضای مجازی برگزار می‌شود.

هر شرکت‌کننده می‌تواند برای شرکت در این جشنواره حداکثر ۱ اثر ارسال کند. شرکت‌کنندگان می‌توانند اثر خود را به‌صورت حضوری به واحد روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان واقع در شهرستان خرم آباد، بلوار شوری، جنب مصلای الغدیر و یا از طریق تلفن‌های ۳۹_ ۳۳۲۴۰۰۳۷ ارائه کنند و همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از جزئیات مسابقه به کانال این اداره کل در پیام‌رسان سروش به آدرس idol_ir@ مراجعه کنند.

گفتنی است، این جشنواره به همت روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان و با همکاری حوزه رسانه این اداره کل برگزار می‌شود.

آمنه اسلامی 

انتهای پیام

captcha