برگزاری جشنواره‌های قرآنی کودک و نوجوان در خراسان جنوبی
کد خبر: 3782482
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۶

برگزاری جشنواره‌های قرآنی کودک و نوجوان در خراسان جنوبی

کانون خبرنگاران نبأ ــ رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به برگزاری 10 جشنواره قرآنی کودک و نوجوان در این استان طی بهمن و اسفندماه سال جاری، گفت: علاقه‌مندان تا 12 بهمن‌ماه فرصت دارند از طریق مراکز پیش‌دبستانی برای ثبت نام در این جشنواره اقدام کنند.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ حسن سلمانی، رئیس اداره امور قرآنی خراسان جنوبی با اشاره به برگزاری جشنواره قرآنی کودک و نوجوان در خراسان جنوبی بیان کرد: این جشنواره طی سال گذشته در شهرستان‌های استان برگزار و با استقبال خوبی از سوی مردم روبه‌رو شد.
وی ادامه داد: در سال جاری هم به‌منظور ایجاد شور و نشاط قرآنی در بین کودکان و نوجوانان، این جشنواره در ۱۰ شهرستان خراسان جنوبی برگزار می‌شود.
سلمانی با بیان اینکه این جشنواره در طول بهمن و اسفندماه سال جاری برگزار خواهد شد، افزود: برای برگزاری این برنامه، بیش از ۲۵۰ میلیون ریال اعتبار در نظر گرفته‌ شده است.
رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی ادامه داد: پیش‌بینی می‌کنیم بین دو تا سه هزار از کودکان و نوجوانان در این جشنواره شرکت کنند.
وی با بیان اینکه امسال این جشنواره در بیرجند در حوزه پیش‌دبستانی‌ها برنامه‌ریزی شده است، گفت: این جشنواره در دو بخش گروهی و انفرادی برگزار خواهد شد. بخش گروهی شامل رشته‌های نمایش، سرود با مضامین انقلابی، قرآنی و مذهبی و بخش انفرادی شامل حفظ ۱۲ سوره پایانی قرآن است.
محمدعلی بیطرفان
انتهای پیام

captcha