عقد تفاهم‌نامه سه‌جانبه با هدف حمایت از دانش‌آموزان مناطق محروم
کد خبر: 3797143
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۴
در سیستان‌وبلوچستان؛

عقد تفاهم‌نامه سه‌جانبه با هدف حمایت از دانش‌آموزان مناطق محروم

گروه اجتماعی ــ مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری سه‌جانبه با آموزش و پرورش استان و بنیاد علوی جهت ارائه خدمات مهارت‌آموزی به دانش‌‌آموزان مناطق محروم و کمتر توسعه‌يافته استان خبر داد.

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان، خداداد اولیایی از انعقاد تفاهم نامه همکاری سه جانبه با آموزش و پرورش استان و بنیاد علوی جهت ارائه خدمات مهارت آموزی به دانش‌‌آموزان مناطق محروم و کمتر توسعه يافته سیستان و بلوچستان خبر داد.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان در تشریح این خبر بیان کرد: اين تفاهم‌ نامه با محوريت ارائه خدمات مهارت‌ آموزی به دانش‌ آموزان مناطق محروم و کمتر توسعه‌ يافته استان و در راستای فرهنگ سازی برای اشتغال و تغییر نگرش به مقوله مهارت آموزی منعقد شده است.
وی با تاکيد بر لزوم افزايش مهارت دانش‌ آموزان، اظهار کرد: دوره‌‌های مهارت‌ آموزی ويژه دانش‌ آموزان مقاطع تحصيلی سال دهم، يازدهم و دوازدهم متوسطه دوم در مدارس شبانه‌ روزی این مناطق به منظور آمادگی در زمينه اشتغال‌ پذيری در شهرهای هیرمند، زهک، بنجار، زابل، نیمروز، هامون، خاش و نوک آباد برگزار می‌شود.
اولیایی عنوان کرد: در همین راستا اداره کل فنی و حرفه‌ای استان همکاری لازم را با موسسه بنياد علوی جهت تدوين محتوای آموزشی و استاندارد‌های لازم آموزش و مهارت آموزی خواهد داشت.
گفتنی است پس از پايان دوره آموزشی و برگزاری آزمون به دانش‌ آموزان مشمول، گواهی نامه معتبر فنی و حرفه‌ای اعطا خواهد شد.

انتهای پیام

captcha