کمک‌های مردم سیستان‌وبلوچستان به گلستان ارسال شد
کد خبر: 3801047
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۴

کمک‌های مردم سیستان‌وبلوچستان به گلستان ارسال شد

گروه اجتماعی ــ مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: محموله کمک‌های غیرنقدی مردم استان صبح امروز، ۱۷ فروردین‌ماه به‌منظور همدردی با هموطنان سیل‌زده و رفع بخشی از کمبودها به استان گلستان ارسال شد.

رسول راشکی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، گفت: محموله کمک‌های غیرنقدی مردم استان صبح امروز، 17 فروردین‌ماه به منظور همدردی با هموطنان سیل‌زده و رفع بخشی از کمبودها به استان گلستان ارسال شد.
وی اظهار کرد: این بسته‌های بهداشتی به ارزش ریالی یکصد میلیون ریال شامل صابون، شامپو، خمیر دندان، مسواک، پودر رختشویی، دستمال کاغذی، حوله، پوشک، شانه و ناخن‌گیر و همچنین 25 تخته پتو و بیش از 100 بسته نوار بهداشتی می‌شود.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان افزود: تاکنون 72 پایگاه ثابت مسئولیت جمع آوری کمک‌های نقدی در 19 شعبه و دفتر نمایندگی استان را با استفاده از توان 123 داوطلب بر عهده داشته‌اند که در این راستا 450 میلیون ریال به صورت نقدی جمع آوری شده است.
وی بیان کرد: مردم نوع‌دوست استان می‌توانند کمک‌های نقدی خود به‌منظور همدردی با مردم گلستان و رفع بخشی از مشکلات آنان، به حساب 99999 جمعیت هلال احمر واریز کنند.
راشکی با اشاره به اینکه تیم امداد هوایی جمعیت هلال احمر استان به همراه یک فروند بالگرد نیز به اهواز اعزام شده است، افزود: همچنین تیم‌های امداد و نجات استان در حال آماده باش هستند تا در صورت نیاز به مناطق سیل زده شمال یا غرب کشور اعزام شوند.

انتهای پیام

captcha