حوادث جاده‌ای در سیستان و بلوچستان ۵۳ قربانی گرفت
کد خبر: 3801148
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۳

حوادث جاده‌ای در سیستان و بلوچستان ۵۳ قربانی گرفت

گروه اجتماعی ــ رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: در تعطیلات نوروزی امسال ۵۳ نفر در تصادفات جاده‌ای سیستان و بلوچستان جان خود را از دست دادند.

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، به‌نقل از دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، فریبرز راشدی، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی این دانشگاه گفت: در تعطیلات نوروزی امسال 53 نفر در تصادفات جاده‌ای سیستان و بلوچستان جان خود را از دست دادند.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان افزود: از 25 اسفند‌ماه تمامی بیمارستان‌ها و کارکنان اورژانس در سطح استان به حالت آماده‌باش درآمدند و تا 17 فروردین‌ماه 71 هزار و 131 بیمار به مراکز اورژانس در سراسر استان مراجعه کردند.
وی ادامه داد: همچنین 63 هزار و 184 نفر به‌صورت سرپایی مداوا و 7 هزار و953 نفر نیز بستری شدند که 383 نفر آن‌ها به دلیل نیازمندی به رسیدگی بیشتر در بخش‌های ویژه بیمارستانی بستری شدند.
راشدی با اشاره به افزایش 20 درصدی آمار تصادفات نسبت به مدت مشابه سال گذشته، اظهار کرد: در ایام نوروز امسال 504 فقره تصادف به وقوع پیوست که نتیجه آن مجروحیت 705 نفر و جان باختن 53 نفر دیگر بود.

انتهای پیام

captcha