جهاددانشگاهی برای تبدیل شعار سال به فرهنگی عمومی تلاش کند
کد خبر: 3801349
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۹

جهاددانشگاهی برای تبدیل شعار سال به فرهنگی عمومی تلاش کند

گروه اجتماعی ــ مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه سیستان و بلوچستان گفت: از جهاددانشگاهی به‌عنوان یک نهاد جهادی و انقلابی انتظار می‌رود تا با برنامه‌ریزی و برنامه‌سازی در راستای تحقق شعار سال «رونق تولید» و تبدیل آن به فرهنگ عمومی تلاش کند.

جهاد دانشگاهی برای تبدیل شعار سال به فرهنگی عمومی تلاش کندبه گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، حجت‌الاسلام حسین صادقی، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه سیستان و بلوچستان روز گذشته، 17 فروردین‌ماه در دیدار نوروزی با اعضای جهاددانشگاهی استان، گفت: فعالیت و برنامه‌های جهاددانشگاهی به‌دلیل توأم شدن با تفکر و رویکرد جهادی و انقلابی، همیشه منتج به توفیقات و موفقیت‌های فراوانی در سطوح مختلف شده است.
مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه سیستان و بلوچستان بیان کرد: از جهاددانشگاهی به‌عنوان یک نهاد جهادی و انقلابی انتظار می‌رود تا با برنامه‌ریزی و برنامه‌سازی در راستای تحقق شعار سال «رونق تولید» و تبدیل آن به فرهنگ عمومی تلاش کند.
وی افزود: تولید و کسب علم سبب بهره‌وری و دستیابی به مقرارات و قوانین می‌شود که این دستیابی منتج به زندگی بهتر و رسیدن به نقطه متعالی در زندگی دنیا و آخرت خواهد شد.
صادقی اظهار کرد: رونق تولید فقط در زمینه اقتصادی نیست، بلکه رونق تولید در تمامی زمینه‌ها از جمله اقتصادی، علمی، آموزشی و غیره مصادیق دارد.
منصور تاجری، رئیس جهاددانشگاهی واحد سیستان و بلوچستان نیز در این مراسم ضمن تبیین اهداف و ماموریت‌های این نهاد انقلابی در استان، گفت: جهاددانشگاهی واحد استان فعالیت‌ها و برنامه‌های خود را بر اساس نیازسنجی‌ها و قابلیت‌های استانی تدوین و اجرایی می‌کند.
وی با اشاره به شعار سال جدید، بیان کرد: سنت نامگذاری سال‌ها توسط رهبر فرزانه انقلاب افزون بر همه برکاتی که تاکنون برای کشور داشته در سال‌های اخیر رنگ و بوی متفاوتی به خودش گرفته است.
تاجری ادامه داد: رهبر انقلاب با فهم درست و درک صحیح از نیازهای حیاتی کشور هر ساله به منظور تنظیم آهنگ حرکت مردم و مسئولان مبادرت به طرح شعارهای عملیاتی می‌کنند و به این واسطه التفات عمومی را برای بسیج منابع و امکانات در راستای تحقق اهداف این نامگذاری در یک نقطه متمرکز می‌سازند.
رئیس جهاددانشگاهی سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: امسال هم که به فرمایش ایشان سال رونق تولید نامگذاری شده در واقع حرکت میمون و مبارکی است که همگان با سرلوحه قرار دادن منویات رهبری بتوانند با رونق تولید در جهت تقویت اقتصاد ملی تلاش کنند.

انتهای پیام

captcha