تصمیم شورای توسعه در تعیین تکلیف اتحادیه کشوری؛ نقطه‌ عطف حرکت مؤسسات قرآنی
کد خبر: 3801762
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۸
بهبودی بیان کرد:

تصمیم شورای توسعه در تعیین تکلیف اتحادیه کشوری؛ نقطه‌ عطف حرکت مؤسسات قرآنی

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ مدیر امور مؤسسات و استان‌های سازمان دارالقرآن الکریم تصمیم شورای توسعه فرهنگ قرآنی در تعیین تکلیف اتحادیه کشوری را نقطه عطفی در حرکت مؤسسات قرآنی کشور خواند.

حسین بهبودی، مدیر امور مؤسسات و استان‌های سازمان دارالقرآن الکریم، در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایکنا؛ اظهار کرد: پس از توقف فعالیت هیئت رسیدگی به امور مؤسسات قرآنی، مؤسسات قرآنی زیر نظر سازمان تبلیغات اسلامی و همه تشکل‌های مردمی وابسته به سازمان شامل تشکل‌های مردمی، خانه‌های قرآن، مجمع قرآنیان و انجمن خیّرین زیر نظر یک واحد مستقل در سازمان دارالقرآن الکریم به صورت متمرکز فعالیت می‌کنند.
بهبودی با بیان اینکه هم‌اکنون در انتظار برگزاری جلسه شورای توسعه فرهنگ قرآنی کشور درباره اتحادیه واحد کشوری هستیم، تصریح کرد: در واقع، تصمیم شورای توسعه در تعیین تکلیف اتحادیه کشوری نقطه عطفی در حرکت جهشی فعالیت‌های مؤسسات قرآنی کشور خواهد بود.
مدیر امور مؤسسات و استان‌های سازمان دارالقرآن الکریم با اشاره به اینکه امیدواریم تا شورای توسعه هرچه سریع‌تر به برگزاری جلسه و تصمیم‌گیری در این باره اقدام کند، افزود: البته اتحادیه کشوری در حال فعالیت است و تمامی استان‌های کشور به جز یک استان با تشکیل اتحادیه واحد در حال همکاری و فعالیت زیر نظر اتحادیه کشوری هستند.
وی با اشاره به سیل اخیر که در برخی از استان‌های کشور خسارات فراوانی را بر مردم عزیز کشور تحمیل کرد، گفت: یکی از فعالیت‌های تأثیرگذار و خوب اتحادیه واحد کشوری در این باره اقداماتی بود که برای کمک به سیل‌زدگان انجام شد که این فعالیت‌ها جای تقدیر و تشکر دارد.
مدیر امور مؤسسات و استان‌های سازمان دارالقرآن الکریم در پایان اظهار امیدواری کرد که با رفع اختلافات و مشکلات موجود در مورد اتحادیه واحد کشوری، مسیر شتاب‌ در حرکت مؤسسات قرآنی کشور فراهم شود تا مردم بتوانند از برکات فعالیت‌های قرآنی و تأثیرگذار مؤسسات در  کشور بهره‌مند شوند.
انتهای پیام

captcha