کمک ۳۰۰ میلیونی مردم سیستان‌وبلوچستان به سیل‌زدگان
کد خبر: 3802068
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۵

کمک ۳۰۰ میلیونی مردم سیستان‌وبلوچستان به سیل‌زدگان

گروه اجتماعی ــ مدیرکل کمیته امداد سیستان و بلوچستان گفت: مجموع کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم نوع‌دوست استان به هموطنان سیل‌زده استان گلستان، ۳۰۰ میلیون تومان است و انتظار می‌رود با همت مردم استان این رقم در روز‌های آتی افزایش یابد.

سید‌مهدی عبادی، مدیرکل کمیته امداد سیستان و بلوچستان‌ در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان‌ و بلوچستان، گفت: مجموع کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم نوع‌دوست استان به هموطنان سیل‌زده استان گلستان، 300 میلیون تومان است و انتظار می‌رود با همت مردم استان این رقم در روزهای آتی افزایش یابد.
مدیرکل کمیته امداد استان بیان کرد: کمک‌های اهدایی مردم سیستان و بلوچستان شامل پتو، لباس، کفش، آب معدنی، مواد شوینده و کنسروجات و سایر مواد خوراکی مورد نیاز هموطنان در مناطق سیل‌زده می‌شود.
وی با اشاره به اینکه مردم اطمینان خاطر داشته باشند که این کالاها در کمترین زمان ممکن بدون معطلی به دست نیازمندان می‌رسد، افزود: کمیته امداد و جمعیت هلال احمر دو مرجع قانونی و رسمی برای کمک به سیل‌زدگان هستند، بنابراین توصیه می‌شود مردم نیک‌اندیش برای اطمینان از رسیدن کالا و کمک‌های نقدی به این مناطق با این دو مرکز همکاری کنند.
عبادی در خصوص راه‌های کمک نقدی به سیل‌زدگان اظهار کرد: علاقه‌مندان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت ۰۱۰۷۰۷۳۴۳۴۰۰۶ واریز کرده و یا با نصب اپلیکیشن سنا و سکه و پرداخت از قسمت نیکوکاری کمیته امداد امام‌(ره) و یا با شماره‌گیری کد *8877*054# برای کمک به سیل‌زدگان مشارکت کنند.

انتهای پیام

captcha