ترامپ از کرده خود پشیمان می‌شود
کد خبر: 3802656
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۴

ترامپ از کرده خود پشیمان می‌شود

گروه اجتماعی ــ فرمانده مرزبانی کشور گفت: سپاه در قلب همه مردم جای دارد؛ توهین به این نهاد، اهانت به تمام کشور است؛ این اقدام آمریکا همدلی و اتحاد مردم و گروه‌های مختلف سیاسی را بیشتر کرد و قطعاً ترامپ از کرده خود پشیمان خواهد شد.

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، آیین تودیع و معارفه فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان امروز، چهارشنبه 21 فروردین‌ماه با حضور مقامات کشوری و استانی در زاهدان برگزار شد.
سردار قاسم رضایی، فرمانده مرزبانی کشور در این مراسم بیان کرد: آرزوی دیرینه دشمنان انقلاب، مأیوس کردن مردم از نظام و فاصله انداختن میان آنان و رهبری است، آرزویی که هیچگاه محقق نخواهد شد.
وی با بیان اینکه ارتباط مردم و رهبری اصل قدرت نظام است، افزود: دشمن در جبهه نظامی بارها و بارها شکست خورده است لذا به جنگ نرم و تضعیف روابط مردم و ولایت فقیه روی آورده است.
فرمانده مرزبانی ناجا اظهار کرد: برنامه دشمن این است که ارزش‌ها در میان مردم کمرنگ شود، اعتقاد جوانان به باورهای اسلامی کم شود، تا روحیه بسیجی و سلحشوری نداشته باشند، چون بارها مغلوب این روحیه جوانان انقلابی شده‌اند.
وی به اقدام اخیر ترامپ مبنی بر تروریستی خواندن سپاه اشاره کرد و ادامه داد: ترامپ نه عقل سیاسی دارد، نه عقل حکومت‌داری و با اظهارنظرهای پوچ خود، سپاه که یک سازمان قانونی و رسمی و مورد تایید در تمام دنیا است را تروریستی خواند، اقدامی که سبب شد تمام دنیا به این حرکت احمقانه او بخندند.
رضایی بیان کرد: ترامپ درست در زمانی که سپاه سکان‌دار امدادرسانی و خدمت به سیل‌زدگان در نقاط مختلف کشور است و در روزی که به نام پاسدار نام گذاری شده و همگان این روز را به پاسداران انقلاب تبریک می گویند، چنین تصمیم مضحکی را گرفت.
فرمانده مرزبانی کشور افزود: سپاه در قلب همه مردم جای دارد؛ توهین به این نهاد، اهانت به تمام کشور است؛ این اقدام امریکا همدلی و اتحاد مردم و گروه‌های مختلف سیاسی را بیشتر کرد و قطعاً ترامپ از کرده خود پشیمان خواهد شد.
یادآور می‌شود، در این مراسم از زحمات سعید کمیلی، فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان تقدیر شد و محمد فدایی ملاشاهی سکان فرماندهی مرزبان استان را در دست گرفت.

انتهای پیام

captcha