ارتش نماد عزت و اقتدار نظام اسلامی است
کد خبر: 3804826
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۲

ارتش نماد عزت و اقتدار نظام اسلامی است

گروه اجتماعی- امام جمعه زاهدان گفت: ارتش جمهوری اسلامی نماد عزت و اقتدار نظام است؛ پیشرفت‌های این نهاد در عرصه دفاعی، تکنولوژی و انواع موشک‌ها گواه این مسأله است.

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، همزمان با 29 فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، نیروهای مسلح در زاهدان و چند شهر دیگر استان سیستان و بلوچستان رژه رفتند.
حجت الاسلام مصطفی محامی، نماینده ولی فقیه در استان، در این مراسم بیان کرد: ارتش جمهوری اسلامی نماد عزت و اقتدار نظام است؛ پیشرفت‌های این نهاد در عرصه دفاعی، تکنولوژی و انواع موشک‌ها گواه این مسأله است.
نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: امنیت حاکم بر کشور، حاصل رشادت‌های نیروهای نظامی و انتظامی اعم از ارتش، سپاه و نیروی انتظامی است؛ این امنیت همچون خاری در چشم دشمنان انقلاب است.
وی با بیان اینکه اقتدار امروز ارتش مثال ‌زدنی است، افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران با توجه به جایگاه اسلامی که دارد از همان ابتدای انقلاب همواره مورد توجه و هجمه دشمن بوده، اما توطئه‌هایشان راه به جایی نبرد.
محامی با اشاره به اینکه نقش‌آفرینی ارتش تنها در حوزه امنیت نیست، اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران به درستی با حضور در مناطق زلزله زده و سیل زده کشور کار خدمت رسانی به مردم را انجام دادند که بسیار جای قدردانی دارد.
امیر طاهری، فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 88 زرهی استان نیز در این مراسم بیان کرد: امام راحل(ره) چهل سال قبل به درستی این روز را روز ارتش نام گذاری کردند؛ این روز یادآور رشادت‌ها و ایثارگری‌های هزاران شهیدی است که جان خود را در راه امنیت کشور فدا کردند.
وی ادامه داد: ارتش ما، ارتشی انقلاب و برخاسته از بطن جامعه است؛ خدمات ارزنده ارتش سبب شده تا درون قلب تک تک مردم ایران جای داشته باشد.
فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 88 زرهی استان با اشاره به اینکه 29 فروردین روزی پر افتخار در تقویم جمهوری اسلامی است، عنوان کرد: اقتدار ارتش و نیروهای مسلح امروز سبب شده تا دشمنان حتی فکر تجاوز به میهن اسلامی را در ذهن خود نداشته باشند.

ارتش نماد عزت و اقتدار نظام اسلامی است

انتهای پیام

captcha