بنیاد برکت ۱۵۰ طرح اشتغال‌زایی در نیکشهر راه‌اندازی می‌کند
کد خبر: 3805126
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۲

بنیاد برکت ۱۵۰ طرح اشتغال‌زایی در نیکشهر راه‌اندازی می‌کند

گروه سیاست و اقتصاد ــ رئیس هیئت مدیره بنیاد برکت گفت: بنیاد برکت به‌زودی با ارائه تسهیلات، ۱۵۰ طرح اشتغالزایی از جمله بنگاه‌ها و کارگاه‌های تولیدی در شهرستان نیکشهر راه‌اندازی می‌کند.

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، محمود عسکری‌آزاد، رئيس هيئت مديره‌ بنياد بركت صبح امروز، 31 فروردین‌ماه در نشست کارگروه اشتغال نیکشهر، گفت: بنیاد برکت به‌زودی با ارائه تسهیلات، 150 طرح اشتغالزایی از جمله بنگاه‌ها و کارگاه‌های تولیدی در شهرستان نیکشهر راه‌اندازی می‌کند.
وی بیان کرد: این تسهیلات برای توانمندسازی روستاها، ایجاد اشتغال و با هدف تقویت زمینه‌های کسب‌وکارهای روستایی، رفع بیکاری و تأمین معیشت پایدار مردم، با هدایت، برنامه‌ریزی و نظارت بنیاد برکت و براساس الگوهای کارآفرینی این بنیاد در اختیار روستاییان واجد شرایط قرار می‌گیرد.
رئيس هيئت مديره‌ بنياد بركت افزود: بنیاد برکت در طرح‌های اشتغال‌زایی تا سقف دو میلیارد تومان نیز 32 تا 49 درصد مشارکت می‌کند و اولویت این شراکت، تقویت بخش تعاونی خواهد بود.
وی اظهار کرد: رویکرد بنیاد برکت در حوزه‌ اشتغال و توانمندسازی اقتصادی، نگاهی سیستماتیک به‌ویژه در مناطق محروم، کمتر توسعه‌یافته و روستایی است تا منابع، منجر به تولید، ایجاد اشتغال و درآمد پایدار شود.
عسکری‌آزاد ادامه داد: این بنیاد با توجه به دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب در حوزه اشتغال و اقتصاد مقاومتی، توجه ویژه‌ای به این موضوع دارد و تمرکز خود را روی این حوزه قرار داده است تا نتیجه‌ فعالیت‌ها به اشتغال پایدار در مناطق محروم و روستاها منجر شود.
رئيس هيئت مديره‌ بنياد بركت عنوان کرد: استان سیستان و بلوچستان اولویت اول بنیاد برای اجرای این طرح‌هاست و در صورت اجرای مطلوب طرح‌ها، میزان تسهیلات برای سال آینده دو برابر افزایش خواهد یافت.

انتهای پیام

captcha