۶۴ هزار زائر پاکستانی به سیستان‌وبلوچستان وارد شدند
کد خبر: 3813789
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۵
در سال ۹۷؛

۶۴ هزار زائر پاکستانی به سیستان‌وبلوچستان وارد شدند

گروه اجتماعی ــ رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: طی سال ۹۷، در مجموع ۶۴ هزار و ۱۰۰ زائر پاکستانی همزمان با ماه‌های محرم و صفر از طریق مرز میرجاوه وارد استان شدند.

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، علیرضا کیخا، رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استانسیستان‌وبلوچستان، امروز، یکم خردادماه در نشست کمیته حمل و نقل و سوخت ستاد اربعین حسینی(ع) استان گفت: طی سال 97، در مجموع 64 هزار و 100 زائر پاکستانی همزمان با ماه‌های محرم و صفر از طریق مرز میرجاوه وارد استان شدند.
رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ادامه داد: این تعداد زائر توسط 722 دستگاه اتوبوس پاکستانی و 735 دستگاه اتوبوس ایرانی روانه مرزهای غربی کشور شدند.
وی اظهار کرد: همچنین در این مدت 103 زائر افغانستانی نیز بعد از وارد شدن به کشورمان، با چهار دستگاه اتوبوس ایرانی راهی کربلای معلی شدند که ورود زائران افغان از طریق مرز میلک در شمال استان سیستان و بلوچستان صورت گرفت.
کیخا جابجایی بیش از 4 هزار زائر ایرانی توسط 98 دستگاه اتوبوس را از دیگر اقدامات اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در ایام محرم و صفر سال گذشته دانست و گفت: امسال نیز پیش‌بینی می‌شود سفرهای اربعین زائران خارجی از 20 مهرماه آغاز شده و تا سوم آبان‌ماه ادامه داشته باشد.

انتهای پیام

captcha