ولایت فقیه؛ درختی که خنکی سایه آن را بیش از یک ملت احساس می‌کنند
کد خبر: 3817627
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۲

ولایت فقیه؛ درختی که خنکی سایه آن را بیش از یک ملت احساس می‌کنند

گروه فرهنگی ــ ولایت فقیه، درختی است که سال‌هاست نه تنها ملت ایران، که همه مسلمانان و مظلومان جهان زیر سایه آن خنک می‌شوند و میوه درخت ولایت فقیه چیزی است که همه جناح‌ها، همه اقوام ایرانی و همه اقشار جامعه از آن بهره‌مند شده‌اند.

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، ۳۰ سال از ولایت آیت‌الله خامنه‌ای(مدّ ظله العالی) در رهبریت ایران می‌گذرد؛ سی سالی که همراه با تجربه‌های تاریخی فراوان بود.
در این سی سال، آمریکا با هزاران کارشناس و چندین رئیس جمهور، به رغم تعدد و تنوع اصول دشمنی خود، نتوانست خاک ایران را لمس کند، چه رسد به غصب یک وجب از آن.
در این سی سال، اروپا با تمام اتحادش و دنبال‌روی از آمریکا نتوانست ایران را مغلوب سیاست منافق‌گونه‌اش کند و روس‌ها با تمام نان به نرخ روز خوری‌شان سرانجام مصالح و منافع خود را در همراهی با ایران دیدند نه در تهدید، تحمیل و نارو زدن به ایران.
کشوری همچون عراق که تجربه جنگ هشت ساله با ایران را داشت، امروز به نقطه‌ای رسیده است که می‌گوید اگر علیه ایران جنگی شود ما در دفاع از ایران اعلام جهاد می‌کنیم.
به رغم اشتباهات کلیدی رؤسای جمهور ایران، نمایندگان مجلس و برخی مدیران داخلی که ممکن بود با هر اشتباه، دودمان ایران بر باد رود، مقام معظم رهبری با ذکاوت و صبوری، همه رفتارهای غلط را تصحیح کردند و یا ضربه گیر آن خطاها به ملت شدند.
در این سی سال، دشمنان قرآن و اسلام از هیچ شخصی چون آیت‌الله خامنه‌ای بیم نداشته‌اند و مسلمانان مظلوم سراسر دنیا نیز امیدی بهتر از او ندارند.
تمام برداشت‌های انحرافی از اسلام و انقلاب اسلامی که روزانه به جامعه پمپاژ می‌شود با تصفیه خانه بصیرت بخشی آیت‌الله خامنه‌ای حداقل تلفات و خسارات را داشته است.
ولایت فقیه، درختی است که سال‌هاست نه تنها ملت ایران، که همه مسلمانان و مظلومان جهان زیر سایه آن خنک می‌شوند و میوه درخت ولایت فقیه چیزی است که همه جناح‌ها، همه اقوام‌ایرانی و همه اقشار جامعه از آن بهره‌مند شده‌اند. خدایا بخاطر نعمت ولایت، تو را شکر و سپاس.

یادداشت از احمد ملاشاهی، فعال رسانه‌ای و مدیر سابق خبر استان سیستان و بلوچستان

انتهای پیام

captcha